2015 m. rugpjūčio 18 d., antradienis

3 taisyklės efektyvių antraščių rašymui

feeds.feedburner
Šiame dienoraščių, wiki, RSS ir socialinių saitų prenumeratos amžiuje labai lengva jaustis informacijos perkrautam. Technologijos leidžia neįtikėtinai lengvai gaminti turinį, tiek teksto, tiek garso ar vaizdo įrašus. Viso to pasekmė yra žmonių dėmesio apimties mažėjimas.

Sakyčiau, kad jūs vidutiniškai turite tik keletą sekundžių kad užfiksuotumėte skaitytojo dėmesį ir per šias porą sekundžių skaitytojas vargu ar perskaitys daugiau nei antraštė. Štai kodėl antraštė yra tokia svarbi, ji gali padaryti skirtumą tarp to ar žmonės tiesiog praleis j
ūsų pranešimą, ar antraštė "užkabins" juos ir jie skaitys toliau. Žemiau rasite 3 taisykles kaip rašyti efektyvias antraštes savo pranešimams:
  •  Antraštė turi patraukti dėmesį: jei yra vieta, kur pirmieji įspūdžiai labai svarbūs, tai ši vieta yra antraštė ir poantraštė. Straipsnio antraštė nedelsiant privalo pranešti, kodėl skaitytojas turėtų eiti ir skaityti likusį turinį. Profesionalai pasakytų, kad jei parašyti naują gerą pranešimą jums prireikia valandos, tai tiek pat laiko turėtumėte praleisti galvojant apie antraštę.

  • Antraštė turi atspindėti tai, kas yra turinyje: antraštė tikrai turėtų patraukti skaitytojo dėmesį, jei ji butų panaši į "Pagrindinė taisyklė kaip pritraukti skaitytojų srautą", net jei pats pranešimas talpintų tik porą prastų patarimų srauto generavimui. Problema yra ta, kad tokia antraštė neatspindėtų turinio, konkrečiau sakant, tai būtų hype. Juk jūs norite, kad jūsų antraštė būtų ne tik intriguojanti, bet taip pat norite įsitikinti, kad skaitytojas gaus ką jūsų antraštė pažadėjo, nes priešingu atveju ji tik pakenktų jūsų patikimumui.

  • Antraštė turi būti draugiška paieškos sistemoms: visada rašykite savo antraštes žmonėms, o ne paieškos robotams, tačiau bet kuriuo atveju visada yra įmanoma į antraštę įjungti raktažodžius, nesumažinant antraštės kokybės. Nebloga idėja yra naudotis  keyword suggestion tool, kad panaudotumėte geriausius raktažodžius ko žmonės ieško dažniausiai. Patinka jums tai ar ne, dauguma žmonių randa informaciją per paieškos sistemas.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą