2015 m. rugpjūčio 30 d., sekmadienis

Kaip tapti populiariu blogeriu



feeds.feedburnerMes visi žinome, kad kai kurie tinklaraščiai yra labai populiarus, ir už šių dienoraščių  dažnai slepiasi profesionalūs blogeriai: grupelė blogerių, kurie gauna milžinišką dėmesį, todėl mėgaujasi aukšto lygio įtaka visame blogų pasaulyje. Kiekvieno blogerio svajonė yra pasiekti tokį populiarumą. Esu ne išimtis, todėl nusprendžiau padaryti šiek tiek tyrimų ieškant rakto į sėkmę, t.y kas skiria juos nuo vidutinių blogerių ir kaip mes galime sekti jais siekiant tapti geresniais blogeriais.

Yra keletas akivaizdžių jų sėkmės priežasčių: visi jie yra protingi, disciplinuoti, pakankamai geri rašytojai ir jie žino, ką jie sako. Bet vargu ar tai yra tos savybės kurios atskiria juos nuo kitų blogerių; beveik kiekvienas blogeris gali daryti tą patį, todėl tikrai yra ir kitų veiksnių.

Kažkas gali pasakyti, kad jie pirmieji pionieriai savo pasirinktoje nišoje. Na, tai yra geras paaiškinimas, bet aš ieškojau veiksnių kur galiu pabandyti rungtyniauti ir buvimas pirmąja tam tikroje nišoje nebėra įmanomas. Tikiu, kad buvimas pirmuoju nišoje tikrai padėjo trumpuoju laikotarpiu, bet aš bandau suprasti visą jų pranašumą.

Kasdamasi truputį giliau aš apsistojau ties trimis idėjomis, kodėl geriausi blogeriai yra geriausi blogeriai. Aš nesakau, tai tai yra tikrosios priežastys, bet gal tai jums padės:

  •  Jie vaidina tam tikrą vaidmenį.
Žaisti vaidmenį yra ne tas pats kas turėti stilių ar aiškią minčių liniją. Jie vaidina personažus, ir jie tai daro labai gerai. Paimkime bet kurį iš jų vaidmenų:

    - piktas blogeris;
    - profesionalas;
    - guru;
    - e-mamytė....


Bet kokios naudos jie gauna iš vaidmenų vaidybos? Jų vaidyba užpildo mūsų smegenyse nišą. Tai yra kur kas daugiau nei turėti centrinę temą rašymui. Tai lyg sutapatinti save su kažkuo. Kai žmonės galvoja apie profesionalų dienoraštį, jie automatiškai mato vieną ar kitą blogerį, išskiria juos iš daugybės kitų rašančių ta pačia tema, ir tai tikrai yra ne dėl to kad jų dienoraštis orientuotas į tam tikrą temą, nes toje temoje yra tūkstančiai blogerių, tai yra todėl, kad jie vaidina tam tikrus prisiskirtus vaidmenis.

Kaip jūs galite padaryti tą patį? Pažinkite save ir žinokite, kokią nišą bandote užpildyti. Kai jūs jau turite aiškią idėją, ko jums reikia, būkite nuoseklūs; turite žaisti šį vaidmenį visą laiką (kai komentuojate kitų dienoraščiuose, kai kalbate su kitas blogeriais, kai reklamuojate savo dienoraštį ir tt.)


  •  Jie ne tik suteikia tam tikrą vertę mums, bet tuo pačiu mus linksmina, skaityti juos tampa lyg pramoga.

Turiu porą mėgstamiausių blogerių, nes aš randu jų pranešimuose sau naudingos informacijos kaip išmokti naujų metodų užsidirbti pinigų internete ir kaip tapti geresniu blogeriu. Be to kad jie suteikia man tam tikros vertės, jie dar ir linksmina mane. Aš taip įsitraukiu, kad galiu praleisti valandų valandas jų bloguose. Man tkrai smagu tai daryti.

Kad skaitytojams būtų įdomu, nereiškia kad turite pasakoti juokelius ar anekdotus. Arba geriau sakyti, kad tai yra ne vienintelis būdas patraukti skaitytojų dėmesį. Geriausi blogerai labai gerai valdo šį principą ir vietoj to, kad bandytų pasakoti juokelius, jie susikoncentruoja į buvimą savimi ir nukrepia žavesį į savo asmenybę.


  •  Jie rašo ne kaip profesionalūs rašytojai.
Aš nežinau, kokia yra jūsų nuomonė, bet man tradicinė spauda yra šiek tiek nuobodi. Kai kurie žurnalistai rašo taip gerai, jų kalbos valdymas yra toks geras, kad jų straipsniai tampa labai asketiški ir beasmeniai.
Iš kitos pusės, paprastas atsitiktinis pokalbis yra "purvinesnis", nes mūsų kalbos vartojimas nėra nei labai švarus, nei veiksmingas, o dialogas būna nukreiptas į save. Mažiau asmeniškas  negalėtų būti.

Geriausi blogeriai gali rašyti taip kad j
ūs jaustumėtės tarsi jie rašo tik jums. Jie gali supurtyti jus ne tik intelektualiniu lygiu, bet ir emociniu lygiu. Tam tikra prasme galite jausti intymumą skaitant jų pranešimus.

Taigi, kaip galėtume pasiekti šį personalizavimo lygį? Pirmiausia sutelkite dėmesį į pokalbį ir bandykite rasti ryšį su skaitytojais. Būkite atsargūs, nerašykite iš autoriteto pozicijos. Rašykite tarsi būtumėte draugas, kuris bando padėti kitam draugui.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą