2016 m. balandžio 3 d., sekmadienis

Rašymo dažnumas

feeds.feedburnerKas gali pasakyti, koks yra idealus blogo rašymo dažnis? Tai yra 1 mln dolerių vertės klausimas blogeriams. Dauguma žmonių jums pasakys, kad kokybė yra geriau nei kiekybė. Aš su tuo sutinku, bet tik iki tam tikro lygio.

Kokybė turi būti kiekviename bloge, jokių diskusijų čia negali būti. Bet jei jūs bandote sukurti populiarų tinklaraštį, turite taip pat galvoti ir apie straipsnių kiekį. Kažkada skaičiau vieno blogerio įžvalgas, kodėl žmonės atsisako vieno ar kito blogo skaitymo ir pagrindinė jo įvardinta priežąstis buvo "Per daug pranešimų." Kodėl man tai buvo staigmena? Pirmiausia dėl to, kad didžioji dauguma populiariausių dienoraščių turi labai aukštą rašymo dažnį. Mes kalbame apie du, tris ar net daugiau pranešimų kasdien.

blogu rasymo daznisAr gali būti, kad kai žmonės pamini "per daug pranešimų", jie iš tikrųjų nurodo tiesiog ekstravagantiškai didelį skaičių pranešimų, daug didesnį nei pačiuose populiariausiuose bloguose, nes sutikime, jei kasdien parašyti po 10 naujų pranešimų, tai skaitytojams išties tampa problema visus juos sekti. Daugelis mano, kad kuo daugiau pranešimų, tuo daugiau raktažodžių, tuo daugiau žmonių juos atranda paieškos sistemose. Na o kaip tie nuolatiniai RSS prenumeratoriai? Juk ne veltui jie prenumeruoja, o ne tik kartas nuo karto užsuka aplankyti. Ar nebus jiems sunku lankytis vienoje svetainėje kasdien ir skaityti dešimtis naujų pranešimų? Juk savo blogus turėtume labiau orientuoti į nuolatinius skatytojus, o ne tuos, kurie aplanko mus tik kartą. Kita vertus, tik mažas procentas interneto gyventojų naudoja RSS. Kiti naudoja Bookmark and tiesiogiai apsilanko interneto svetainėse.

Ir vis tik, esu įsitikinusi, kad daugelis iš mūsų geriau renkasi keletą kokybiškų blogų, nei ieško informacijos daugybėje mažų blogų, nes tai užima daug daugiau laiko. Todėl, jei jau rašome tam tikra tema savo blogus, yra prasmės išplėtoti juos visais įmanomais variantais, rašyti visomis potemėmis, kad skaitytojams nereikėtų eiti ieškoti reikalingos informacijos pas mūsų konkurentus.

Esmė yra tokia: jei bandote sukurti populiarų blogą, turėtumėte įsitikinti, kad jūs apimate visus savo nišos aspektus. Tai neišvengiamai reikalauja aukšto rašymo dažnio, tačiau taip pat reikia užtikrinti, kad lankytojai jaustų, kad jie gali rasti beveik viską ko jie ieško būtent jūsų dienoraštyje.



Komentarų nėra:

Rašyti komentarą