2015 m. gegužės 1 d., penktadienis

Blogo strategija: misijos konstatavimas

feeds.feedburner
Atspirties taškas kiekvienai strategijai yra misija ir vizija apie tai, ką jūs norite pasiekti. Galima būtų teigti, kad kiekvienos įmonės tikslas yra gauti pelną, o pelnas ir pajamos yra darbų metrika, o ne misija.

Misija turi būti aiški ir glausta representacija, skirta bet kokio projekto tikslui pasiekti. Toks pareiškimas motyvuoja steigėjus ir sukuria prasmę idėjai. Ford misija buvo pateikti automobilį į kiekvienus namus, o Google misija yra organizuoti pasaulinę informaciją.


Kodėl dienoraščiams reikia misijos? Pirmiausia ir svarbiausia todėl, kad ji vadovaus autoriaus veiksmams. Praktiškai kalbant, tai padės autoriui apibrėžti, apie ką jis turėtų rašyti, ko jis neturėtų rašyti, kur jis turėtų ieškoti informacijos, kokius reklamos metodus turėtų naudoti ir kt.

Antra, turint aiškią viziją apie tai, kur norite atsirasti, ko pasiekti, padės jums nustatyti pagrįstus tikslus ir tai taip pat padės apibrėžti "kaip" jūs atsidursite ten, kur norite. Kaip Seneca, Romos filosofas, yra pasakęs: Kai žmogus nežino, kokį jis stato uostą, joks vėjas nebus geras vėjas.

2015 m. balandžio 25 d., šeštadienis

Nukreipimas nuorodą atidaryti naujame lange

feeds.feedburner
Kurdami nuorodas mes galime nurodyti, kad nuoroda atsidarytų naujame naršyklės lange. Prisipažinsiu, kad aš darydavau tai visą laiką, nes paprasčiausiai mėgstu, kad nauja nuoroda atsidarytų naujame skirtuke, turiu taip nustačiusi savo naršyklę, bet nemėgstu atidarinėti naujų langų. Logika buvo gana paprasta: kai vartotojas paspaudžia ant išorinių nuorodų jie nepalieka mano blogo, bet turės atidarytą naują langą ir bet kada galės grįžti atgal be didelių pastangų.  Tai yra ką aš pati mėgstu daryti.

Tačiau daugkartiniai tyrimai rodo, kad naujo lango atidarymas nuliųdina skaitytojus ir daugelis net nebegrižta  atgal.  Mes turėtumėme galutinį sprendimą palikti patiems skaitytojams kaip jiems atidaryti nuorodą. Tie, kas norę grižti, visada suras kelią atgal. Dauguma vartotojų, naršyklėms pradėjus naudoti skirtukų funkciją, turi nusistatę nuorodas atsidaryti naujuose skirtukuose, ne languose, bet vistiek neturėtumėme už juos nuspręsti, kaip jie nori vykdyti navigaciją.

Geriausias pavyzdys - google paieška. Nuorodas jie atidaro ne naujame lange, ir vis tiek kažkaip mes surandame kelią atgal...

2015 m. balandžio 23 d., ketvirtadienis

Kantrybė ir užsispyrimas bloginime

eedburner.com
Dauguma dienoraščių (ir svetainių) reikalauja daug laiko ir pasišventimo, kad taptų sėkmingu išbandymu.  Šis faktas yra trivialus, bet daugelis blogerių ignoruoja tai, nusivilia kai supranta, kad tai gali užtrukti ilgiau nei 6 mėnesius sukurti savąjį sėkmingą projektą, pirmaujantį google paieškose.

patarimai blogeriams
Atliekti moksliniai tyrimai prieš kurį laiką parodė, kad Top 100 Technorati dienoraščių buvo internete vidutiniškai 33,8 mėnesių! Išvada yra aiškiai suprantama: dienoraščiai reikalauja kantrybės ir atkaklumo.

Dar viena priežastis turėti kantrybės ateina iš to fakto, kad sėkmingiausi dienoraščiai ar svetainės visada sulaukia daug skaitytojų ne pirmaisiais mėnesiais, bet laikui einant, kai paskelbia tikrai daug pranešimų ir užsitikrina ištikimų skaitytojų ratą.  Žinoma, galima turėti vadinamųjų "spike" jei tikrai esate geras rašytojas ir savo srities žinovas, bet dauguma dienoraščių sulaukia sėkmės piko tik po tam tikro laiko.

Klausimas: ar tikrai turite kantrybės sukurti ilgalaikį sėkmingą projektą?

2015 m. balandžio 21 d., antradienis

Kaip optimizuoti blogo pavadinomo žymą

http://feeds.feedburner.com/blogspot/nlQaD
Aš visada buvau labiau už Word Press, niekada neteko išbandyti Blogger, tai kaip sakoma, yra mano pirmas blynas, kol kas neturiu labai daug žinių, bet turiu nemažai patarimų tiems, kas naudoja Word Press. Kai kurious galima pritaikyti ir Blogger tipo blogams. Taigi, patarimas kaip optimizuoti blogo pavadinimo žymą.

Prieš kurį laiką aš rašiau pranešimą "Blogo pavadinimo žyma", teigdama, kad geriausia praktika yra pavadinimo žymą išlaikyti trumpą ir susietą su tekstu. Dauguma dienoraščių platformų ateina su standartine blogo pavadinimo žymos struktūra, kuri įkelia dienoraščio pavadinimą ir pranešimo pavadinimą kiekvienam atskiram pranešimo puslapiui. Tarkime, jūs turite "Automobilių ABC" blogą ir parašote pranešimą pavadinimu "Top 10 metų automobilių". Tokiu atveju jūsų Pavadinimo žyma šitam vienam puslapiui bus: Automobilių ABC-Top 10 metų automobilių. 

Ši pavadinimo struktūra yra gera, tačiau nėra optimali. Geriausia pavadinimo žyma vienam pranešimui yra vien pranešimo pavadinimas. Dienoraščio pavadinimas gali padidinti raktažodžių skaičių (sumažina kiekvieno iš jų vertę) ir tai gali būti nevisai susiję su pranešimo turiniu.

Žemiau rasite kodą, kur aš naudoju mano pavadinimo žymei Word Press blogams. Šis kodas parodys dienoraščio pavadinimą pagrindiniame puslapyje, pranešimo pavadinimą  atskirame pranešimo puslapyje ir dienoraščio pavadinimą plius kategorijos pavadinimą kategorijos puslapiuose.
<title><?php if (is_home () ) { bloginfo(‘name’); }
elseif ( is_category() ) { single_cat_title(); echo ' - ' ; bloginfo(‘name’); }
elseif (is_single() ) { single_post_title();}
elseif (is_page() ) { single_post_title();}
else { wp_title(‘’,true); } ?></title>

2015 m. balandžio 19 d., sekmadienis

Patarimai kaip optimizuoti Adsense reklamos elementus

feeds.feedburner
Adsense yra viena iš labiausiai paplitusių pajamų generatorių dienoraščiuose ir svetainėse, retas blogeris jų nenaudoja, bei tik nėra užblokuotas. Paprastai jūs galite žymiai pagerinti savo paspaudimų rodiklį ir bendrą pelną įdėjus skelbimus išmintingai, gerinant reklamos pritaikymą prie blogo turinio arba optimizuojant skelbimų vienetus tiesiogiai. Žemiau aš pateikiu keletą patarimų, kaip optimizuoti AdSense reklamos vienetus, jei norite monetizuoti blogą:
  • Trys top geriausi reklamos vienetai: 336 × 280 didelis stačiakampis, 300 × 250 stačiakampis ir 160 × 600 pločio dangoraižis. Apsvarstykite galimybę naudoti šiuos vienetus, jei tai įmanoma, tačiau nepamirškite, kad kiti formatai gali labiau tikti jūsų interneto svetainės dizainui.
  • Sėkmingiausia nuorodos spalva yra mėlyna. Šis faktas yra susijęs su interneto šaknimis, kur visos pagrindinės svetainės naudoja mėlyną spalvą savo nuorodoms. Be mėlynos spalvos taip pat galite naudoti nuorodoms spalvą, kuri atitinka jūsų svetainės šabloną ( jei naudojate savo nuorodoms žalią spalvą, padarykite Adsense nuorodas taip pat žalios spalvos).
  • Jei jūsų svetainės pagrindas yra šviesus, naudokite  Adsense reklamos įliejimą į tekstą be rėminimo, naudokite tą patį foną. Ir naudokite kontrastą (rėmelius, kontrastingą foną)  Adsense reklamos vienetams, jei jūs naudojate tamsių spalvų schemą savo bloge. 
  • Jei skelbimai dedami tiesiai į turinį, jums reikia vengti rėmų, bet išorinės reklamos blokai, ne blogo pranešimų turinyje, gali turėti rėmelius, kad atkreiptų dėmesį.
  • Jei jūsų svetainėje lankosi daugiausia pakartotini lankytojai (pavyzdžiui, forumuose), galite kaitalioti reklamos vienetų fono spalvą, kad sumažinti reklamos nematomumą.
  • Apsvarstykite galimybę pašalinti užrašą: "Reklama šioje svetainėje" iš savo reklamos blokų. Tai gali būti padaryta per valdymo pultą "Mano sąskaita", išjungiant šią ypatybę.
  • Bandykite, testuokite ir testuokite. Kiekviena svetainė yra unikali, todėl įsitikinkite, kad išbandėte su įvairių spalvų ir formų blokais ir sekite rezultatus.

12 taisyklių renkantis domenų vardus

feeds.feedburner
SEOmoz turi didelį sąrašą taisyklių, kurių reikėtų laikytis renkantis domenų vardus. Paskaitykite:
  • Sugalvokite 5 Top raktažodžius.
  • Padarykite domeno vardą unikalų.
  • Pasirinkite tik ...com galimus domenus.
  • Domeno vardas turi būti lengvai rašomas.
  • Domeno vardas turi būti lengvai įsimenamas. 
  • Domeno vardas turėtų būti kiek įmanoma trumpesnis. 
  • Domeno vardas turėtų išpildyti jūsų lūkesčius, atitikti temą kuria jūs rašote. 
  • Venkite autorinių teisių pažeidimų.
  • Domenas turėtų atitikti jūsų nusistatytą savitumą, ženklą (brand). 
  • Nenaudokite brūkšnelių ir skaičių. 
  • Nesekite naujausių mados tendencijų, jos ne visada pasiteisina. 
  • Naudokite Ajax domenų pasirinkimo įrankį.
 Aš sutrumpinau, bet jei mokate angliškai, galite pasiskaityti pilną tekstą čia.

2015 m. balandžio 16 d., ketvirtadienis

Nepasitikėkite susiedami savo pranešimus su kitų žmonių pranešimais

http://feeds.feedburner.com/blogspot/nlQaD
Daugelis blogerių pradeda savo blogus rašydami 4 ar 5 kokybiškus pranešimus per savaitę. Tačiau po kelių mėnesių, dėl laiko ar idėjų stokos, jie palaipsniui sumažina kokybško turinio pranešimų skaičių per savaitę.

Dažnas, bet tikrai ne optimalus šios problemos sprendimas yra susieti pranešimai.  Vietoj to kad sėdėti,  mąstyti ir rasti laiko parašyti kokybišką pranešimą, blogeriai tiesiog pasirenka porą nuorodų ir įmeta juos su skambia antrašte, siūlydami pasiskaityti kitų žmonių pranešimus.

Net jeigu tos nuorodos siūlo gerą informaciją skaitymui, turėtumėte vengti daryti tai reguliariai. Kartais tai daryti gal ir gerai, tiesiog nedarykite to kasdien ar kas antrą dieną. Jūs turite galvoti, kodėl jūsų skaitytojai ateina į jūsų dienoraštį, ne į tas kitas svetaines.

Geras spėjimas būtų: nes jie vertina jūsų žinias  ir jūsų rašymo būdą, nes gal būt jūs kažkuriuo būdu padedate jiems, nes jiems gal būt yra įdomi jūsų nuomonė. Aš turiu omenyje, jei skaitytojai ieško vien tik nuorodų, jie mieliau pasuks kitur.