2016 m. rugsėjo 19 d., pirmadienis

Taip ir ne svečių pranešimams bloguose

feeds.feedburner.comTurinio rinkodara tapo gana madingas SEO terminas, todėl nenuostabu, kad marketingai naudojasi svečio pranešimais ryšio užmezgimui. Svečių postai yra idealus būdas gauti matomumą, leidžia plėtoti santykius ir gauti didesnį interneto srautą. Google kuria savo algoritmus vis sudėtingesnius ir sunkesnius su kiekviena diena, o tai reiškia, kad jūs turite laikytis griežtų originalumo, kokybės ir kūrybiškumo standartų, jei nuspręsite leisti svečiams rašyti savo bloge.

Nėra jokių abejonių, kad svečių pranešimai yra puikus rinkodaros metodas, tačiau jūs galėsite pasinaudoti jo teikiama nauda tik jei  pasirinksite tinkamą svečių pranešimų paslaugą. Ir atvirkščiai, taip pat yra labai svarbu pasirinkti tinkamą blogą jei ieškote, kur paskelbti savo pranešimus.

Taigi, jei dedate tam tikras pastangas svečių pranešimus įgyvendinti realybeje, yra keletas aspektų į ką turėtumėte atkreipti dėmesį ir ko vengti  ieškant tarp begalybės svečių bloginimo galimybių. 


Ko ieškoti:

- Visada ieškokite platformų, kur galėtumėte pasiekti savo skaitytojus. Dienoraščio niša neturi būti identiška jūsiškei, bet publika turėtų sutapti ir jums turėtų būti suteikta galimybė pasiūlyti kažką vertinga skaitytojams, kas būtų prasminga žiūrint is jūsų prekės ženklo perspektyvos.

- Atlikite kai kuriuos tyrimus, siekiant užsitikrinti, kad dienoraštis, kurį norite pasirinkti, turi gerą paieškos sistemų reitingą ir tinkamą puslapio kompetenciją. Publikuojant svečio pranešimą žemos kokybės dienorašyje, gali jus tiesiog nubausti per skaitytojų trūkumą. 

- Įsitikinkite, kad dienoraštis yra aktyvus ir pastoviai gauna lankytojų. Tai galite įvertinti pagal pranešimų dažnį ir komentarų skaičių puslapiuose. Jūs taip pat galite patikrinti dienoraščio abonentų skaičių, kad žinotumėte kiek pastovių žmonių lanko svetainę.

- Eikite per įvairius pranešimus dienoraštyje, kad pamatytumėte, kas prisidėjo prie jų rašymo. Labai svarbu užsitikrinti, kad pranešimai nepatenkų į šlamšto kategoriją.
- Dienoraštis neturėtų priimti pranešimų iš bet ko. Jis turėtų turėti griežtus nurodymus ir reikalavimus svečių pranešimams. Jei kiekvienas, kas tik nori, gali paskelbti savo pranešimą, greičiausiai toks dienoraštis yra nevertas jūsų dėmesio. 

Ko vengti:

Taigi, dalykai, kurių reikėtų vengti:

- Niekada nesiskelbkite dienoraščiuose, kurie neturi aiškaus turinio ar auditorijos. Jūsų tikslas yra gauti ryšį su savo tiksline auditorija ir skelbdamiesi tokiuose bloguose tik gaišite laiką ir eikvosite savo kūrybinę energiją
- Venkite rašyti svečio teisėmis dienoraščiuose, kurie pernelyg perkrauti reklamų. Yra didelė tikimybė, kad jie neturi pakankamai lankytojų ir abonentų, nes žmones erzina reklamų ir jie yra mažiau linkę lankytis tokiuose dienoraščiuose. 
 
- Dienoraščiai turintys prastą infrastruktūrą, sudėtingą dizainą ir navigaciją siūlo blogą patirtį vartotojams ir yra dar viena platforma kurios jūs turėtumėte vengti.
 
- Venkite rašyti kaip svečias dienoraščiuose, kurie neturi jokių sąsajų su socialine žiniasklaida. Darykite išimtį tik jei blogas turi didelį skaičių sekėjų. Socialinė žiniasklaida tapo neatsiejama šiandienos rinkodaros strategija ir blogas turėtų turėti sąsają su populiariausiais tinklais, kad būtų geras pasirinkimas jums.

2016 m. birželio 27 d., pirmadienis

5 lengvi būdai kaip padidinti Instagram sekėjų skaičių.


feeds.feedburnerInstagram tapo tokia neatsiejama daugelio žmonių gyvenimo dalis, kad sunku prisiminti gyvenimą, kai jo nebuvo. Jaučiasi tarsi vyktų rungtynės socialinės žiniasklaidos padangėje. Geriausia dalis apie Instagram, pagal mane, yra tai, kad, skirtingai nuo Twitter, nėra tos netvarkos ir, priešingai nei Facebook, Instegram nereikalingi postų atnaujinimai - visas procesas yra supaprastintas šioje patrauklioje platformoje. 

Instagram turi daugiau nei 400 milijonų vartotojų. Šiandien Instagram yra išplitęs kaip gaisras ir tapo viena iš labiausiai naudojamų socialinės žiniasklaidos platformų pasaulyje.

Rinkodaros strategija yra neišsami be perspektyvų tyrimo, kurias Instagram gali pasiūlyti. Kadangi vartotojai yra apsėsti Istagram naudojimo, rinkodarininkai tiesiog negali išvengti jo. Rinkodara jau yra įvaldžiusi Facebook užgriozdinimą reklamomis  ir pasiekė savo norimą auditoriją, taip pat jie suprato Twitter apribojimus rinkodaroje su 140 simbolių anketomis, tačiau "Instagram" gali būti šiek tiek sudėtinga. Siekiant padidinti savo Instagram pasekėjų skaičių, jums reikia žinoti tam tikrus triukus. Aš surinkau penkis paprastus būdus, kaip padidinti savo Instagram pasekėjų sąrašą.


1. Įtraukite kryptingas žymas su grotelėmis #
Instagram supratimui yra geras būdas, jį galima suprasti per naudojamas žymas su grotelėmis. Žymos su grotelėmis šiandien naudojamos visur ir plačiai, dauguma žmonių jas naudoja Facebook, Twitter, LinkedIn ir kitose socialinėse platformose. Visa tai vyksta dėka Instagram. Įkeliant nuotrauką žmonės užtvindo aprašymus su šiomis žymomis (hashtags). Tai supaprastina paiešką ir jums nereikia be tikslo peržiūrėti daugybę nereikalingų postų. Tam yra skirtos šios žymos. 

Bandydami reklamuoti prekės ženklą arba įmonę, dauguma žmonių susipainioja, kokias žymas naudoti. Paprastas būdas išspręsti šią dilemą yra naudoti paieškos funkciją. Čia galite sužinoti, ar žymos su grotelėmis yra kryptingos. Viena iš strategijų, kuri gali jums tikti, yra stebėjimas, kurios žymos su grotelėmis atliko savo darbą jūsų konkurentams.

Kitas aspektas, kur rinkodaros specialistai turi problemą, yra suprasti kokį kiekį hashtags naudoti. Ar naudojimas jų per daug yra žalingas? Kiek yra per daug? Tai tik keletas klausimų, kurie jums gali rūpėti. Yra buvę tyrimai, kurie analizavo šį aspektą. Tyrimas buvo išbandytas su naudotojais, kurie turėjo 1000 pasekėjų ar truputį mažiau. Tyrimai parodė, kad pranešimai su 11 ar panašiai hashtags turėjo daugiau lankytojų. Bet čia reikia būti racionaliu ir neperpildyti savo įrašų hashtags.


2. Žmonių pažymėjimas.
Aš nenoriu pasakyti, kad turėtumėte pažymėti savo artimuosius. Žiūrint į jūsų prekės ženklo perspektyvą, jūs turite pažymėti žmones, kurie yra aktualūs šiam prekės ženklui. Čia reikia pažymėti žmones, kurie domisi susisiekimu su jumis. Partnerystė yra puikus būdas padidinti savo pasekėjus. Paminėkite kitus dienoraščius jūsų pranešime ir jie ilgainiui pradės bendrauti su jumis. Ištirkite ir atpažinkite žymas, kurias jums būtina naudoti. Kada jau būsite tikri kad žinote teisingas žymas, pradėkite reklamuoti savo prekinius ženklus, blogus, netgi asmenybes. Bet yra tam tikra pusiausvyra, kurios liniją jums būtina išlaikyti, kitaip ši taktika gali sukelti žmonių nepasitenkinimą.


3. Bendraukite laikindami ir komentuodami.
Kaip antraštė ir sako, padidinkite bendravimą tiesiog laikindami ir palikdami komentarus po susijusiais postais. Turite surasti savo tikslinę auditoriją ir tai yra geriausias būdas tai pasiekti. Jūsų bendravimas paskatins juos bendrauti su jūsų brandu. 

4. Įtraukite savo buvimo vietą.
Kartais vartotojai gali ieškoti vaizdų, naudodami raktažodžius, susijusius su vieta. Todėl būtina pažymėti vietą, įkelti hashtag su jūsų buvimo vieta. Kuo labiau yra populiari vieta, tuo didesnė tikimybė sulaukti daugiau vartotojų pasiekiant jūsų postus. Tai labai paprastas būdas pridėti daugiau pasekėjų prie savo paskyros.

5. Reklamuokite savo paskyrą tiek, kiek tik galite.
Kaip ir bet kurią kitą socialinės žiniasklaidos platformą, jums reikia reklamuoti savo Instagram paskyrą, kad jūsų tikslinė auditorija žinotų, kad egzistuoja jūsų paskyra. Galite grįžti į strategijas, kurias naudojote kurdami savo Facebook arba Twitter paskyras. Galite propaguoti savo svetainę per piktogramas savo bloguose. Kokie tai bebūtų metodai, naudokite juos reklamuodami savo Instagram paskyrą taip pat. Taikydami tuos pačius metodus, jūs skatinsite ir plėsite savo Instagram paskyrą.

Pirmasis žingsnis šia kryptimi yra susieti savo Facebook paskyrą su Instagram, kad padidinti savo pasekėjų skaičių. Įsitikinkite, kad jūsų draugai, darbuotojai, prekės pasekėjai žino apie jūsų buvimą Instagram platformoje. Vienas iš būdų tai pasiekti yra pridedant savo įmonės Instagram nuorodą į elektroninio pašto parašą savo darbuotojams. Nepamirškite pridėti nuorodą LinkedIn profilyje ir vizitinėje kortelėje.

 Svarbiausia, imkitės agresyvaus požiūrio, jei norite prastumti savo prekės ženklą Instagram.


2016 m. gegužės 29 d., sekmadienis

SendinBlue - elektroninio pašto rinkodaros tiekėjas.


feeds.feedburnerMetai iš metų aš bandžiau daugelį pašto rinkodaros paslaugų teikėjų, gal būt net per daug. Daugelis Internetinio Marketingo kompanijų, kuriose aš bandau užsidirbti,  siūlo jau paruoštus elektroninius informacinius biuletenius reklamai, todėl aš visada ieškau naujų sprendimų rinkoje, stebėdama ką naujo kas pasiūlys. 

Vienas teikėjas, kurį atradau neseniai ir kuris atrodo perspektyvus, yra SendinBlue.

Kodėl perspektyvus? Pirmiausia todėl, kad savininkai įdėjo daug pastangų padarydami pašto platformą lengva naudotis net tiems, kas neturi jokių dizaino įgūdžių. Jie siūlo drag & drop dizainą ir šablonų galeriją, padarydami tikrai lengva kurti ir tinkinti savo elektroninio pašto pranešimus. Ir šis pritaikymo rezultatas visada bus mobiliai draugiškas, kas yra svarbu šiomis dienomis.

Antra, jūs galėsite individualizuoti savo prisiregistravimo formas ir kiekvieną turinį, kurį siunčiate paštu pagal kiekvieno jūsų kontakto detales. Tai galinga funkcija, nes gali pagerinti jūsų vartotojų įsitraukimą ir galiausiai paspaudimų rodiklį. 

Kitas klausimas, kurį aš visada patikrinu vertinant elektroninio pašto rinkodaros sprendimus, yra tai, kaip jie sugeba atlikti laiškų pristatymą. Tai yra labai svarbu, nes galimas daiktas, kad  jūsų vartotojai negauna jūsų siunčiamų emailų. 

SendinBlue daro IP baseino valdymą, kad būtų galima pasirinkti ir valdyti savo IP adresą laikui bėgant. Jie taip pat naudoti SPF, DKIM ir DMarc protokolus, kurie yra standartinės pramonės skirtos skirtos saugumo ir autentiškumo sektoriui.

Galiausiai, priemonė veikia kaip "Viskas-Viename" prekybos platforma. Be siuntimo rinkodaros pranešimus, daugelis vartotojų gali pasinaudoti platformos valdymo įrankiais sandorio laiškams, SMS žinutėms, ir paskatinti rinkodarą - viskas iš to paties patogaus valdymo skydelio, per API arba naudojant SendinBlue CMS ir e-Commerce Įskiepius.

Nemokamas planas leidžia jums siūsti iki 9000 laiškų per mėnesį ir išsaugoti neribotus kontaktus. Tai yra vienas iš geriausių nemokamų planų, kokius tik aš esu radusi  internete.

Taigi, jei ieškote naujo elektroninio pašto teikėjo, ar nesate patenkintas dabartiniu, tiesiog duokite šansą SendinBlue.

2016 m. balandžio 26 d., antradienis

Top 5 video tinklalapiai ir jų svarba

feeds.feedburnerAtrodo, kad verslas vis labiau ir labiau supranta bendradarbiavimo su vartotojais svarbą, supranta, kad tai neša sėkmę. Videofilmų gamyba yra spartėjantis metodas, kuriuo verslas parodo save nauju ir šviežiu būdu. Video natūraliai yra patrauklus ir lengvai suprantamas būdas pranešti apie save ir gali pritraukti milžinišką srautą į jūsų svetainę ir sukurti daugiau verslo. Video turi potencialą parodyti jus kitu kampu nei jūsų konkurentai.

Video rinkidara gali būti naujas elementas jūsų interneto ir socialinėje prezentacijoje, ir naudojant vieną iš keletos vaizdo įrašų svetainių gali šauniai padidinti srautą į jūsų svetainę, ar tiesiog padidinti prekės ženklo žinomumą. 

1. YouTube
YouTube yra tikriausiai labiausiai akivaizdus pasirinkimas, kai kalbama apie video. Su YouTube vaizdo įrašais vis daugiau svetainių pasirodo "Google" paieškose, taigi jūs netgi galite pagerinti savo verslo paieškos reitingą per vaizdo rinkodarą. YouTube turi apie 1 mlrd lankytojų per mėnesį, atveria begalines galimybes, jei galvojama kaip padidinti auditoriją ir pasiekti savo tikslinę rinką.

"YouTube" yra trečias labiausiai lankomas tinklalapis visame pasaulyje po "Google" ir "Facebook" , todėl sukuria didžiulę platformą jums, jei įtrauksite YouTube į savo rinkodaros strategiją.  

2. Vimeo
Vimeo yra video platforma nuolat didinanti savo populiarumą ir įgyjanti reputaciją dėl aukštos kokybės kūrybinių profesionalų. Jūs dažnai galite pamatyti menininkus paleidžiančius naujus vaizdo įrašus ir kitą turinį per Vimeo, kas suteikia Vimeo tinklalapiui patikimą foną.

Vimeo siūlo profesionaliems skelbimams mažesnę ir labiau orientuotą į tam tikrą nišą bendruomenę. Jos mažesnė auditorija gali suteikti daugiau suinteresuotų žiūrovų. Vimeo turi švarų išdėstymą, tiesiog fokusuojamas tik video ir niekas neblaško dėmesio. 

 3. Wistia
Wistia suteikia jums galimybę visiškai kontroliuoti jūsų video prekės ženklą ir leidžia jums pridėti dalijimosi mygtukus ir spaudžiant raginti imtis veiksmų. Wistia turi analitinį paketą, kuris įtraukia kiekvienos nuomonės studiją, kuri parodo kurios video dalys buvo žiūrimos, peržiūtėtos pakartotinai ar praleistos. 

Wistia yra gana nauja platforma tačiau jos SEO funkcijos daro ją puikia galimybe jūsų verslui.

4. Sprout
Sprout siūlo video verslo hostingo sprendimus, kurie suteikia visas analizės paslaugas, ir jūs galite pridėti raginimą imtis veiksmų, kad užfiksuotumėte vertingus klientus. Jūs taip pat galite lengvai pridėti elektroninio pašto adresų surinkimo formą,  sukurti savo kontaktų sąrašą iš vaizdo rinkodaros. Visa tai kartu su galimybe pritaikyti savo grojaraščius ir video įrašus daro Sprout puikia platforma pradėti naudoti vaizdo turinį. Taip pat galite tinkinti savo video išvaizdą kiekvieną kartą, kai jūs įkeliate jį ir ten taip pat yra daugybė saugumo parametrų. 

5. Vine
Nepaisant to, kad tai yra aplikacija, Vine gali tapti svarbia platforma jūsų pasirinkime. Socialiniai žiniasklaidai tampant vis svarbesne verslui, Vine yra video app, kuri leidžia jums sukurti 6 sekundžių video ir pasidalinti per savo socialinės žiniasklaidos platformas. Siekiant pritraukti  jaunesnę auditoriją, jūsų verslas gali naudoti Vine, kad sukurtų akį traukiančius įrašus savo prekės ženklo reklamai.

2016 m. balandžio 13 d., trečiadienis

Būkite kuklūs

Kuklumas yra tai, ką jūs turėtumėte kultivuoti visomis pastangomis, ir bloginimas nėra išimtis.
feeds.feedburner 
Labai lengva tapti pasipūtusiu, jei pradedate gauti pora tūkstančių lankytojų per parą, kai tuo tarpu didžiulė galybė tinklaraštininkų nuolat kovoja diena iš dienos, kad pasiektų bent dešimtąją dalį to. Bet pagalvokite du kartus prieš neatsakydami į komentarus savo dienoraštyje tik todėl, kad komentatorius pavyzdžiui yra tik pradedantysis blogeris.

Norite pragmatinių priežasčių, kodėl jūs turėtumėte būti kuklūs? Pasiekus didžiulį skaičių lankytojų per dieną, žmonės labai tikėtina paliks komentarus po jūsų straipsniais ir net kels nuorodas į juos savo bloguose. Net jei jūs pasidarote tūkstančius dolerių per mėnesį iš savo dienoraščio, žmonės nebus linkę įsitraukti į jūsų bloginimą, jei jiems nepatiks jūsų požiūris.
 
Kuklumas turėtų atsispindėti visose jūsų veikloje, nuo rašymo stiliaus iki atsakymo į pastabas ir emailus. Tiesiog pasistenkite!

2016 m. balandžio 9 d., šeštadienis

Paverskite nevykusį pranešimą sėkmingu

feeds.feedburnerTam tikru momentu visi blogeriai susiduria su vieno ar kito pranešimo nuviliančiu rezultatu, kai išties jie tikėjosi padaryti didelį poveikį. Tai gali būti nepasiektas numatytas puslapio peržiūrų skaičius, komentarų nebuvimas, įeinančių nuorodų negavimas... Koks bebūtų atvejis, visada yra galimybė prarastą pranešimą padaryti vykusiu.

Ką gi turėtų daryti blogeris, kad įžiebtų bent truputį kibirkšties jaudulio pranešime? Vėl jį perskaityti ir suprasti, ko trūksta.

Redaguodami pranešimą įsitikinkite, kad jis yra naudingas skaitytojams, ir apsvarstykite galimybę pridėti daugiau, jei pranešimas atrodo neišsamus, neužbaigtas. Objektyviai pažvelkite į savo pranešimą. Jei vis dar jaučiate, kad jis suteikia kokybišką informaciją, kuri galėtų sudominti žmones, imkitės tam tikrų tolesnių veiksmų siekiant atkreipti dėmesį į jį: 

1. Savo sekančio pranešimo pirmoje pastraipoje įkelkite jo nuorodą. Nuorodos aukštesnėje pranešimo dalyje turi didesnį šansą būti paspaustos. 

2. Praneškite, kad pranešimas buvo atnaujintas. Kiekvieną pranešimą galima patobulinti, atnaujinti. Skirkite laiko suprasti kas yra blogai, ko trūksta ir atnaujinkite jį. Kai pakeitimai bus padaryti, parašykite trumpą naują postą, skelbiantį, kad buvo atlikti atnaujinimai ir papildymai ir būtinai duokite nuorodą.


3. Pridėkite šio pranešimo nuorodų visame savo bloge. Padidinus skaičių vidinių pranešimo nuorodų, paspaudimų skaičius tikrai išaugs.
sekmingas_pranesimas
4. Ieškokite forumuose šios temos, ir pateikite savo pranešimą kaip šaltinį žmonėms. Jei jūsų žinutė yra tikrai naudingas šaltinis kitiems, jums gali pavykti sukelti diskusiją šia tema. Jei taip, prisijunkite į pokalbį ir įtraukite nuorodą į savo postą.

5. Naudokite komentarus kitų dienoraščiuose. Tai iš esmės tą pati idėja kaip # 4. Ieškokite blogų panašia tema, dalyvaukite diskusijose,  palikite blogo nuorodas. Jūs taip pat galite palikti nuorodą ne tik savo blogo, bet atitinkamo pranešimo. Tokiu būdu, jei kas nors paspaudžia ant jūsų vardo komentare,  tai nuveda juos tiesiai į pranešimą.

6. Naudokite komentarus savo dienoraštyje. Labai tikėtina, kad nesėkminga tema yra aktuali kitiems senesniems pranešimams. Ieškokite tokių pranešimų, kurie yra susiję ir palikite komentarą su nuoroda  skaitytojams, kur jie gali rasti daugiau informacijos šia tema.
7. Pateikite įrašą su nuoroda socialinės žiniasklaidos svetainėse. Gal būt tai atkreips kieno nors dėmesį.


Kartais nepakanka tiesiog parašyti gerą pranešimą. Bandydami šiuos metodus jūs duodate savo pranešimams geriausią galimybę būti įvertintiems suinteresuotų skaitytojų. Raskite, kas jums yra labiausiai naudinga, kas išties veikia ir įgyvendinkite tai ateityje, kai manote, kad pranešimas neparodė viso savo potencialo.

2016 m. balandžio 3 d., sekmadienis

Rašymo dažnumas

feeds.feedburnerKas gali pasakyti, koks yra idealus blogo rašymo dažnis? Tai yra 1 mln dolerių vertės klausimas blogeriams. Dauguma žmonių jums pasakys, kad kokybė yra geriau nei kiekybė. Aš su tuo sutinku, bet tik iki tam tikro lygio.

Kokybė turi būti kiekviename bloge, jokių diskusijų čia negali būti. Bet jei jūs bandote sukurti populiarų tinklaraštį, turite taip pat galvoti ir apie straipsnių kiekį. Kažkada skaičiau vieno blogerio įžvalgas, kodėl žmonės atsisako vieno ar kito blogo skaitymo ir pagrindinė jo įvardinta priežąstis buvo "Per daug pranešimų." Kodėl man tai buvo staigmena? Pirmiausia dėl to, kad didžioji dauguma populiariausių dienoraščių turi labai aukštą rašymo dažnį. Mes kalbame apie du, tris ar net daugiau pranešimų kasdien.

blogu rasymo daznisAr gali būti, kad kai žmonės pamini "per daug pranešimų", jie iš tikrųjų nurodo tiesiog ekstravagantiškai didelį skaičių pranešimų, daug didesnį nei pačiuose populiariausiuose bloguose, nes sutikime, jei kasdien parašyti po 10 naujų pranešimų, tai skaitytojams išties tampa problema visus juos sekti. Daugelis mano, kad kuo daugiau pranešimų, tuo daugiau raktažodžių, tuo daugiau žmonių juos atranda paieškos sistemose. Na o kaip tie nuolatiniai RSS prenumeratoriai? Juk ne veltui jie prenumeruoja, o ne tik kartas nuo karto užsuka aplankyti. Ar nebus jiems sunku lankytis vienoje svetainėje kasdien ir skaityti dešimtis naujų pranešimų? Juk savo blogus turėtume labiau orientuoti į nuolatinius skatytojus, o ne tuos, kurie aplanko mus tik kartą. Kita vertus, tik mažas procentas interneto gyventojų naudoja RSS. Kiti naudoja Bookmark and tiesiogiai apsilanko interneto svetainėse.

Ir vis tik, esu įsitikinusi, kad daugelis iš mūsų geriau renkasi keletą kokybiškų blogų, nei ieško informacijos daugybėje mažų blogų, nes tai užima daug daugiau laiko. Todėl, jei jau rašome tam tikra tema savo blogus, yra prasmės išplėtoti juos visais įmanomais variantais, rašyti visomis potemėmis, kad skaitytojams nereikėtų eiti ieškoti reikalingos informacijos pas mūsų konkurentus.

Esmė yra tokia: jei bandote sukurti populiarų blogą, turėtumėte įsitikinti, kad jūs apimate visus savo nišos aspektus. Tai neišvengiamai reikalauja aukšto rašymo dažnio, tačiau taip pat reikia užtikrinti, kad lankytojai jaustų, kad jie gali rasti beveik viską ko jie ieško būtent jūsų dienoraštyje.