2017 m. birželio 13 d., antradienis

Patarimai partnerystes rinkodarai gerinti


partnerystes_rinkodaraPartnerystės marketingas yra tarsi kanalas, kuris atneša nedidelę riziką ir didelę naudą abiems: tiek pardavėjui, tiek ir partneriui. Jei tai daroma teisingai, partnerystės marketingas suteikia pardavėjui daug naudos: pigi reklama, nustatytos išmokos komisinių  pagrindu ir prekės ženklo matomumas. Partnerystės programos nariui ši rinkodara reiškia laisvę rinktis produktus, kuriuos jis nori reklamuoti, laisvę rinktis kada ir kur dirbti, ir pasyvių pajamų šaltinį.

PATARIMAI PARTNERIŲ RINKODARAI GERINTI


Partnerių rinkodara šiandien susiduria su nemažai konkurencijos. Tačiau yra keletas  dalykų, kuriuos galite padaryti, siekiant efektyviai panaudoti rinkodarą ir teisingai nušviesti produktus ir paslaugas, kurias jūs


  • Siekite išlaikyti puikų pirminį įspūdį.

Pirmieji įspūdžiai yra taip pat svarbūs, tiek susiduriant su žmogumi akis į akį, tiek lankytojui apsilankius jūsų svetainėje. Siūlyčiau pažvelkite į savo svetainę iš naujo, šį kartą svetainės vartotojo akimis:

  • Kiek ilgai užtrunka jūsų svetainės įkėlimas?
  • Užtikrinkite, kad vartotojui yra lengva naudotis jūsų svetaine, suprasti ją ir greitai patekti į skirtingas svetainės vietas.   
  • Įprastai paprastesnis dizainas yra daug geriau. Ir tai nereiškia, kad jūsų svetainė negali atrodyti puikiai. Estetika yra gerai, tačiau greitas ir paprastas priėjimas prie svetainės turi būti jūsų prioritetas.  
Galite naudoti tam tikrus įrankius siekdami išbandyti ir pagerinti svetainės patogumą:

    • Kurkite unikalų, gerai suprantamą turinį.

    Senas posakis "turinys yra karalius" dar niekada nebuvo tikslesnis.  Aukštos kokybės turinys partneriams yra labai svarbus, jei jie nori pagerinti, be visa kita, dar ir SEO puslapio reitingą.
    Norint tai pasiekti:
    • Jūsų turinys turi būti draugiškas, artimas skaitytojui. Raktažodžiai yra gerai, bet jei jūs prikaišiosite jų visuose kampuose ar įdėsite gerai žinomų frazių ten ir šen - jūsų turinys taps neatsakingas, vietoje to kad būtų tikras turtas lankytojui.
    • Turinys turi būti patrauklus ir informatyvus. Sukurkite aprašomuosius pasakojimus apie produktus ir paslaugas kurias jūs siūlote, kad skaitytojai suprastų, ką jie gaus. Skleiskite sąžiningumą kiekviename poste arba skaitytojai praras pasitikėjimą jūsų svetaine. Jokiu būdu perdėtai negirkite savo produkto, rašykite tiesą. 
    • Apart rašytinio turinio, apsvarstykite galimybę įdėti video. Video turi daug privalumų, tačiau svarbiausi iš jų yra:

    Svetainės su video ilgiau išlaiko lankytojus svetainėje nei tos,

     kurios turi tik tekstą. 

    Sukurkite vaizdo turinį, kuris:
    • Vaizdžiai pristatytų produktą ar paslaugą.
    • Išsamiai apžvelgtų produktą ar paslaugą.
    • Parodytų kaip produktas veikia.
    • Palygintų vieną produktą ar paslaugą su kitu.
    Su video jūs turite tiek pat išraiškos variantų, kaip ir su raštišku turiniu. 

                                    Tačiau:
    Vaizdo turinio kūrimas reikalauja daugiau laiko ir darbo nei raštiškas turinys. Galbūt Jūs neturite laiko kasdien kurti video, bet keleto vaizdo įrašų turėjimas gali gerokai padidinti jūsų rinkodaros efektyvumą. Norint pasiekti geriausių rezultatų, nepamirškite, kad turite kurti tik geros kokybės vaizdo įrašus. Kai baigsite, įkelkite savo video ne tik į svetainę, bet ir į socialinės žiniasklaidos svetaines, video dalijimosi svetaines ir kitas vietas, kad jie būtų gerai matomi ir labiau pasiekiami.

    • Naudokite Analitikus:

    Ar žinote kaip lankytojai domisi jūsų svetaine, ar jie "užsikabina"? Google Analytics įrankiai leidžia jums lengvai sekti, ką lankytojai daro jūsų svetainėje:
    • Nustato kokio tipo turinį lankytojai mėgsta labiausiai.
    • Parodo kas dirba jums geriau: reklamos skydeliai ar tekstinės nuorodos.  
    • Seka pardavimus. 

    Apskritai, "Analytics" programinė įranga suteikia apčiuopiamų įžvalgų, kaip pagerinti svetainę ir padaryti ją dar efektyvesne.

    Kai kurie iš geriausių analizės įrankių:


    • Dirbkite tik su produktais, kuriais pasitikite.

    partnerystes_marketingasDaugelis filialo rinkodaros dalyvių pasirenka produktus ir paslaugas, kurias jie platins vos pažvelgę į jas. Ir iš ties, sunku juos kaltinti, nes jie daro verslą ir nori užsidirbti pinigųTai veda prie rinkodaros, kai jie tiesiog reklamuoja produktus ar paslaugas, kurių patys niekuomet nenaudotų, nesirinktų. Ir tai sukelia keletą problemų, bet ryškiausia iš jų yra tai kad negalite sukurti aukštos kokybės turinio apie daiktus ar paslaugas, kurių jūs asmeniškai nepažįstate, neturite patirties jų naudojime ar jie tiesiog jums nepatinka. 

    Internetinės partnerystės dalyviai  turėtų rinktis tik produktus, kuriuos jie be problemų rekomenduotų savo šeimos nariams ir draugams. Yra labai svarbu išlaikyti pasitikėjimą, nes nesąžiningumas turi būdą atsigręžti atgal ir tokiu būdu tik prarasite lankytojus ir pirkėjus, o taip pat savo prekės ženklo reputaciją ilgalaikėje perspektyvoje.

    • Apribokite reklamuojamų produktų kiekį:

    Viena didžiulė klaida, kurią daro daugelis internetinių rinkodaros partnerių yra tai,  kad jie reklamuoja galybę įvairių produktų. Nenuostabu, nes atrodo, kad kuo daugiau produktų, tuo labiau turėtų didėti pajamos. Tačiau:
    Turėkite omenyje, kad jums reikia likti savo nišoje, jei norite išlaikyti turimą auditoriją ir auginti lankytojų skaičių. Taip pat jūs juk nenorite pernelyg daug konkuruojančių vienas su kitu produktų savo svetainėje. Tai mažina jūsų turinio patikimumą. Ribojant konkuruojančių produktų skaičių, galite nesiblaškant kiekvienam produktui skirti dėmesį, kurio jis nusipelno. Apskritai niekada neturėkite daugiau kaip du tos pačios rūšies produktų savo puslapyje iš konkuruojančių įmonių.

    • Sukurkite išteklių puslapį.

    partnerystes_marketingasKitas puikus patarimas, leidžiantis pasiekti daugiausia naudos iš partnerystės marketingo, yra išteklių puslapis. Šis puslapis gali įtraukti nuorodas į svetaines, paslaugas, įrankius ir gaminius, kurie gali būti naudingi jūsų auditorijai. Kadangi jūs turėtumėte orientuotis tik į produktus ar paslaugas, kurias mielai naudotumėte sau, išteklių puslapis gali talpinti jūsų partnerysčių programų nuorodas. 

    • Baigiamasis žodis.

    Partnerystes marketingas kaip pajamų šaltinis atima daug laiko ir pastangų, bet rezultatai yra verti to. Naudokitės mano aukščiau išvardytais patarimais, jei siekiate pagerinti savo efektyvumą kaip rinkodaros partneris. Jei tinkamai juos pritaikysite sau, jie gali padaryti didžiulį skirtumą žvelgiant iš pozicijos kur jūs esate dabar. 


    2017 m. sausio 24 d., antradienis

    5 funkcijos reikalingos kiekvienai svetainei

    patarimai blogeriams
    Vėl ir vėl interneto plačioji erdvė mums įrodo, koks tai yra svarbus įrankis rinkodaroje. Nesvarbu, ar tai profesionalus rašytojas nori rasti ryšį su savo auditorija ar tik pradedantys autoriai nori reklamuoti savo pranešimus ar naujas knygas, pagrindinė priemonė pasiekti sėkmę yra susikurti savo svetainę. Yra daug pigių interneto svetainių dizaino įmonių internete, kurios gali jums padėti. Norint kad jūsų svetainė būtų pastebėta, ji negali būti kažkas, ką jūs išmetate į plačiąją interneto erdvę be strateginio plano. 

    Šios pagrindinės svetainės funkcijos padės išlaikyti skaitytojus ir skatins juos grįžti į jūsų svetainę:

    1. Aiškus Formatas

    Kaip knyga nebus knyga be idėjos, taip ir jūsų svetainė turi turėti idėją taip pat. Svetainė su vieno stulpelio formatu reiškia, kad jūsų pranešimai ir atnaujinimai vyniosis vertikaliai žemyn puslapyje, juos bus lengviau skaityti nei svetainėje, kuri neturi sistemos ar suskirstymo į kategorijas. Jūsų svetainės dizainas ir šriftai, kuriuos jūs nuspręsite naudoti taip pat vaidina labai svarbų vaidmenį išlaikant skaitytojų dėmesį. Paprasti šriftai ir aiški spalvų schema niekada nepaves jūsų, o jūsų auditorija bus dėkinga už tai. 

    2. E-adresų sąrašas

    Kai skaitytojai aplanko jūsų svetainę, kaip jūs skatinate juos nuolat grįžti? Elektroninių adresų sąrašai yra plačiai naudojami, nes tai puikus šaltinis skleisti informaciją visuomenei. Tokios pašto rinkodaros paslaugos, kaip pavyzdžiui, MailChimp ir VerticalResponse, leidžia patogiai siųsti pašto atnaujinimus savo skaitytojams, o taip pat reklamuoti jūsų pasirinktas prekes, paslaugas ir bet kokius būsimus darbus. Jūsų skaitytojai turi galimybę užsiprenumeruoti jūsų naujienas, todėl galite susikurti atvirą e-pašto adresų puslapį ar valdiklį, lengvai prieinamą visuomenei. 

    3. Socialinės žiniasklaidos mygtukai 

    Bendravimas su skaitytojais yra labai svarbus kiekvienam autoriui. Galite bendradarbiauti per idėjas, atsiliepimus ar kritiką, ir net susirasti naujų draugų. Socialinė žiniasklaida yra labai svarbi rašytojui ne tik reklamuojant save, bet ir susijungimui su kitais jūsų sferoje. Socialinės žiniasklaidos mygtukai jūsų svetainėje leidžia suinteresuotiems lankytojams sekti jus jūsų socialinės žiniasklaidos paskyrose, tokiu būdu sukuriant platesnį skaitytojų ratą. Yra įvairių socialinių platformų, kurių mygtukus galite patalpinti savo svetainėje, populiariausi yra Facebook ir Twitter. Paprastai interneto svetainių šablonai turi socialinės medijos mygtukus jau integruotus į CSS, bet galite išmokti, kaip pridėti ir savo individualius mygtukus, internete galima surasti lengvų pamokėlių kaip tai padaryti.

    4. Blogo pranešimai

    Yra didžiulis skirtumas tarp svetainės kūrimo  ir veikianžio dienoraščio. Žinoma, per svetainę Jūs galite reklamuoti savo prekes, paslaugas, knygas, taip pat savo žinias, gal pasidalinti šiek tiek apie save, bet svetainės augimas vis vien nebus platus. Skaitytojai  šiaip jau yra labiau linkę aplankyti svetainę kai nuolat yra atnaujinami pranešimai, taigi, čia ir slypi visas blogų grožis. Sujungiant savo svetainę su veikiančiu dienoraščiu jūs skatinate savo svetainės reklamą per nuolat atnaujinamas blogo žinutes. Dienoraščio pranešimai gali būti apie ką norite, tai jūsų pasirinkimas, bet jei norite reklamuoti ir parduoti savo paslaugas ar darbus, geriau tuos pranešimus nukreipti į juos.

    5. Apie Autorių

    Trumpai tariant, saldžiai ir tiksliai - tai yra tai apie ką autoriaus puslapis "apie mane" turėtų būti. Toks puslapis suteikia jums galimybę pasidalinti šiek tiek apie save ir geriau susisieti su savo skaitytojais, kai dalinatės kai kuriais iš savo pasiekimų. Jei puslapis neatspindi jūsų asmenybės, jis atrodo mažiau įdomus skaitytojams. Tegul puslapis išlieka pakankamai trumpas, bet tuo pačiu išlaikykite jį faktiniu, nenuklyskite į lankas. 


    Autoriaus verslo svetainės dizainas gali pagerinti jo šansus būti pastebėtu, jei jis naudos  švarų svetainės veidą susietą su įdomiais pranešimais. Viskas, kas gali padėti rašytojui geriau susijungti su skaitytojais, visada bus privalumas. Svetainė yra naudingas žingsnis kopiant į sėkmę.



    2016 m. spalio 28 d., penktadienis

    Kaip video turinys gali pagerinti jūsų blogą

    http://feeds.feedburner
    Kad pritrauktų skaitytojų, kiekvienas geras dienoraštis pradeda nuo geros kokybės rašytinio turinio, siūlydami vertingą informaciją, vertą dalintis. Bet net jei jūs radote formulę, kuri puikiai veikia ir išlaiko jūsų dienoraštį pakilime, vis dar yra būdų, kaip dar labiau pagerinti jį ir pasiūlyti lankytojams kaskart vis geresnę ir įdomesnę patirtį. Geros kokybės vaizdo turinio įkelimas gali padėti jums ne tik atkreipti naujų skaitytojų dėmesį, bet ir palengvinti prieigą prie informacijos kurią teikiate. Vaizdo įrašo įkėlimas duoda daug naudos jūsų dienoraščiui, bet prieš skelbdami vaizdo turinį įsitikinkite, kad  jis atitinka jūsų skaitytojų poreikius.
    Vaizdo turinys turi būti glaustas.
    Bet koks turinys, kurį jūs sukuriate, turi išlaikyti vartotojų dėmesį, ir čia dažnai mažiau išties reiškia daugiau. Jeigu jūs kada nors rašėte labai ilgą blogo pranešimą, kurio kokybė išties buvo puiki, bet jums nepavyko gauti daug srauto, tuomet jūs žinote, kad jums reikia būti glaustu iki tokio taško, kad sugebėtumėte išlaikyti skaitytojo susidomėjimą. Tas pats principas taikomas video turiniui, todėl pabandykite sukurti video kaip galima trumpesnį. Bet nedarykite šito praleisdami svarbią informaciją, tiesiog jums nereikia pridėti daugybės nereikalingų filmuotų kadrų, nesvarbu, kaip vizualiai jie yra  patrauklūs ar įdomūs. Redaguokite vaizdą, palikdami trumpesnes scenas, kad greičiau pademonstruotumėte būtent tai, dėl ko kuriate savo video, tai padės išlaikyti jūsų vartotojų dėmesį ir padidins tikimybę, kad jūsų video tikrai bus žiūrimas.

    Investuokite į kokybę
    Kiekvienas video blogeris ar Youtube vartotojas jums pasakys, kad vaizdo kokybė yra vienas iš svarbiausių veiksnių, nustatančių, kiek video gali gauti peržiūrų. Labiau tikėtina, kad vartotojai praras susidomėjimą žiūrėdami prastos kokybės video, todėl investuokite į gamybos procesą, siekite sukurti vaizdą, kuris būtų patrauklus ir įdomus. Investicijos į kokybę nereiškia, kad turite išleisti milžiniškas pinigų sumas pradedant brangia įranga, tai greičiau jūsų laiko investicijos, siekiant sukurti tikrai geros kokybės turinį, įnešant naujų kūrybinių idėjų, kad sudominti vartotojus. Ir stenkitės suredaguoti savo video patraukliu formatu.

    Parinkite tinkamą muziką
    Muzikos pridėjimas gali padėti jūsų vaizdui tapti labiau linksmu ir įdomiu, bet jūs turite būti atsargūs, kai integruojate ją į savo turinį. Įsitikinkite, kad muzika sutampa su jūsų turinio tema, sudomina ir įtraukia žiūrovus. Taip pat įsitikinkite kad neturėsite bėdų dėl autorinių teisių pažeidimo ir naudokite tik muziką, kurią patys sukūrėte ar muziką, kuri turi "Creative Commons" licenciją. Taip pat galite paprašyti menininkus leidimo naudoti jų melodijas, ir jei jie sutinka, kredituoti juos už tai savo video filme, tai gali būti win-win situacija jums abiems.

    Padarykite savo video prieinamą
    Vienas gero video pagrindinių bruožų yra tas, kad jis tampa prieinamas dideliai viso pasaulio auditorijai. Stenkitės padaryti savo vaizdo turinį lengvai prieinamu siekiant užsitikrinti, kad jis gaus daugiau lankytojų ir sugebės pasiekti platesnę demografinę auditoriją. Yra keletas būdų, kurie padeda padaryti video kaip įmanoma draugiškesniu žiūrovams. Pridėkite titrus (caption) į savo video ir jūsų turinys bus lengviau prieinamas, o suteikiant vaizdo vertimo galimybę praplės auditoriją, kuri gali peržiūrėti ir sekti jūsų pranešimus.

    Išnaudokite savo kūrybiškumą
    Nebijokite pridėti savo unikaliaus kūrybiškumo į savo vaizdo įrašus ir kurkite turinį, kuris parodytų jūsų stilių. Kad tai nėra rašytinis darbas, dar nereiškia, kad jums nereikėtų stengtis padaryti jį savotišku. Kai jūs kuriate video, galite ateiti su kvailais, įnoringais elementais, kurių gal būt niekada neįtrauktumėte į savo rašytinius darbus, nes žmonės, žiūrintys video,  mėgsta vaizdo turinius, kurie yra neįprasti ir demonstruoja kūrybiškumą ir unikalią perspektyvą. Tol, kol jūs aiškiai perduodate savo žinią žiūrovams tai, kokiu keliu jums pavyks tai padaryti, yra visiškai jūsų reikalas. 

    Humoras, kurį lengvai gali suvokti  kiekvienas, švariai pateiktas formatas, unikali perspektyva ir glaustas pristatymas yra keletas iš svarbiausių veiksnių, kurių nereikia nepamiršti, kai bandote sukurti sėkmingą vaizdo turinį.

    2016 m. rugsėjo 19 d., pirmadienis

    Taip ir ne svečių pranešimams bloguose

    feeds.feedburner.comTurinio rinkodara tapo gana madingas SEO terminas, todėl nenuostabu, kad marketingai naudojasi svečio pranešimais ryšio užmezgimui. Svečių postai yra idealus būdas gauti matomumą, leidžia plėtoti santykius ir gauti didesnį interneto srautą. Google kuria savo algoritmus vis sudėtingesnius ir sunkesnius su kiekviena diena, o tai reiškia, kad jūs turite laikytis griežtų originalumo, kokybės ir kūrybiškumo standartų, jei nuspręsite leisti svečiams rašyti savo bloge.

    Nėra jokių abejonių, kad svečių pranešimai yra puikus rinkodaros metodas, tačiau jūs galėsite pasinaudoti jo teikiama nauda tik jei  pasirinksite tinkamą svečių pranešimų paslaugą. Ir atvirkščiai, taip pat yra labai svarbu pasirinkti tinkamą blogą jei ieškote, kur paskelbti savo pranešimus.

    Taigi, jei dedate tam tikras pastangas svečių pranešimus įgyvendinti realybeje, yra keletas aspektų į ką turėtumėte atkreipti dėmesį ir ko vengti  ieškant tarp begalybės svečių bloginimo galimybių. 


    Ko ieškoti:

    - Visada ieškokite platformų, kur galėtumėte pasiekti savo skaitytojus. Dienoraščio niša neturi būti identiška jūsiškei, bet publika turėtų sutapti ir jums turėtų būti suteikta galimybė pasiūlyti kažką vertinga skaitytojams, kas būtų prasminga žiūrint is jūsų prekės ženklo perspektyvos.

    - Atlikite kai kuriuos tyrimus, siekiant užsitikrinti, kad dienoraštis, kurį norite pasirinkti, turi gerą paieškos sistemų reitingą ir tinkamą puslapio kompetenciją. Publikuojant svečio pranešimą žemos kokybės dienorašyje, gali jus tiesiog nubausti per skaitytojų trūkumą. 

    - Įsitikinkite, kad dienoraštis yra aktyvus ir pastoviai gauna lankytojų. Tai galite įvertinti pagal pranešimų dažnį ir komentarų skaičių puslapiuose. Jūs taip pat galite patikrinti dienoraščio abonentų skaičių, kad žinotumėte kiek pastovių žmonių lanko svetainę.

    - Eikite per įvairius pranešimus dienoraštyje, kad pamatytumėte, kas prisidėjo prie jų rašymo. Labai svarbu užsitikrinti, kad pranešimai nepatenkų į šlamšto kategoriją.
    - Dienoraštis neturėtų priimti pranešimų iš bet ko. Jis turėtų turėti griežtus nurodymus ir reikalavimus svečių pranešimams. Jei kiekvienas, kas tik nori, gali paskelbti savo pranešimą, greičiausiai toks dienoraštis yra nevertas jūsų dėmesio. 

    Ko vengti:

    Taigi, dalykai, kurių reikėtų vengti:

    - Niekada nesiskelbkite dienoraščiuose, kurie neturi aiškaus turinio ar auditorijos. Jūsų tikslas yra gauti ryšį su savo tiksline auditorija ir skelbdamiesi tokiuose bloguose tik gaišite laiką ir eikvosite savo kūrybinę energiją
    - Venkite rašyti svečio teisėmis dienoraščiuose, kurie pernelyg perkrauti reklamų. Yra didelė tikimybė, kad jie neturi pakankamai lankytojų ir abonentų, nes žmones erzina reklamų ir jie yra mažiau linkę lankytis tokiuose dienoraščiuose. 
     
    - Dienoraščiai turintys prastą infrastruktūrą, sudėtingą dizainą ir navigaciją siūlo blogą patirtį vartotojams ir yra dar viena platforma kurios jūs turėtumėte vengti.
     
    - Venkite rašyti kaip svečias dienoraščiuose, kurie neturi jokių sąsajų su socialine žiniasklaida. Darykite išimtį tik jei blogas turi didelį skaičių sekėjų. Socialinė žiniasklaida tapo neatsiejama šiandienos rinkodaros strategija ir blogas turėtų turėti sąsają su populiariausiais tinklais, kad būtų geras pasirinkimas jums.

    2016 m. birželio 27 d., pirmadienis

    5 lengvi būdai kaip padidinti Instagram sekėjų skaičių.


    feeds.feedburnerInstagram tapo tokia neatsiejama daugelio žmonių gyvenimo dalis, kad sunku prisiminti gyvenimą, kai jo nebuvo. Jaučiasi tarsi vyktų rungtynės socialinės žiniasklaidos padangėje. Geriausia dalis apie Instagram, pagal mane, yra tai, kad, skirtingai nuo Twitter, nėra tos netvarkos ir, priešingai nei Facebook, Instegram nereikalingi postų atnaujinimai - visas procesas yra supaprastintas šioje patrauklioje platformoje. 

    Instagram turi daugiau nei 400 milijonų vartotojų. Šiandien Instagram yra išplitęs kaip gaisras ir tapo viena iš labiausiai naudojamų socialinės žiniasklaidos platformų pasaulyje.

    Rinkodaros strategija yra neišsami be perspektyvų tyrimo, kurias Instagram gali pasiūlyti. Kadangi vartotojai yra apsėsti Istagram naudojimo, rinkodarininkai tiesiog negali išvengti jo. Rinkodara jau yra įvaldžiusi Facebook užgriozdinimą reklamomis  ir pasiekė savo norimą auditoriją, taip pat jie suprato Twitter apribojimus rinkodaroje su 140 simbolių anketomis, tačiau "Instagram" gali būti šiek tiek sudėtinga. Siekiant padidinti savo Instagram pasekėjų skaičių, jums reikia žinoti tam tikrus triukus. Aš surinkau penkis paprastus būdus, kaip padidinti savo Instagram pasekėjų sąrašą.


    1. Įtraukite kryptingas žymas su grotelėmis #
    Instagram supratimui yra geras būdas, jį galima suprasti per naudojamas žymas su grotelėmis. Žymos su grotelėmis šiandien naudojamos visur ir plačiai, dauguma žmonių jas naudoja Facebook, Twitter, LinkedIn ir kitose socialinėse platformose. Visa tai vyksta dėka Instagram. Įkeliant nuotrauką žmonės užtvindo aprašymus su šiomis žymomis (hashtags). Tai supaprastina paiešką ir jums nereikia be tikslo peržiūrėti daugybę nereikalingų postų. Tam yra skirtos šios žymos. 

    Bandydami reklamuoti prekės ženklą arba įmonę, dauguma žmonių susipainioja, kokias žymas naudoti. Paprastas būdas išspręsti šią dilemą yra naudoti paieškos funkciją. Čia galite sužinoti, ar žymos su grotelėmis yra kryptingos. Viena iš strategijų, kuri gali jums tikti, yra stebėjimas, kurios žymos su grotelėmis atliko savo darbą jūsų konkurentams.

    Kitas aspektas, kur rinkodaros specialistai turi problemą, yra suprasti kokį kiekį hashtags naudoti. Ar naudojimas jų per daug yra žalingas? Kiek yra per daug? Tai tik keletas klausimų, kurie jums gali rūpėti. Yra buvę tyrimai, kurie analizavo šį aspektą. Tyrimas buvo išbandytas su naudotojais, kurie turėjo 1000 pasekėjų ar truputį mažiau. Tyrimai parodė, kad pranešimai su 11 ar panašiai hashtags turėjo daugiau lankytojų. Bet čia reikia būti racionaliu ir neperpildyti savo įrašų hashtags.


    2. Žmonių pažymėjimas.
    Aš nenoriu pasakyti, kad turėtumėte pažymėti savo artimuosius. Žiūrint į jūsų prekės ženklo perspektyvą, jūs turite pažymėti žmones, kurie yra aktualūs šiam prekės ženklui. Čia reikia pažymėti žmones, kurie domisi susisiekimu su jumis. Partnerystė yra puikus būdas padidinti savo pasekėjus. Paminėkite kitus dienoraščius jūsų pranešime ir jie ilgainiui pradės bendrauti su jumis. Ištirkite ir atpažinkite žymas, kurias jums būtina naudoti. Kada jau būsite tikri kad žinote teisingas žymas, pradėkite reklamuoti savo prekinius ženklus, blogus, netgi asmenybes. Bet yra tam tikra pusiausvyra, kurios liniją jums būtina išlaikyti, kitaip ši taktika gali sukelti žmonių nepasitenkinimą.


    3. Bendraukite laikindami ir komentuodami.
    Kaip antraštė ir sako, padidinkite bendravimą tiesiog laikindami ir palikdami komentarus po susijusiais postais. Turite surasti savo tikslinę auditoriją ir tai yra geriausias būdas tai pasiekti. Jūsų bendravimas paskatins juos bendrauti su jūsų brandu. 

    4. Įtraukite savo buvimo vietą.
    Kartais vartotojai gali ieškoti vaizdų, naudodami raktažodžius, susijusius su vieta. Todėl būtina pažymėti vietą, įkelti hashtag su jūsų buvimo vieta. Kuo labiau yra populiari vieta, tuo didesnė tikimybė sulaukti daugiau vartotojų pasiekiant jūsų postus. Tai labai paprastas būdas pridėti daugiau pasekėjų prie savo paskyros.

    5. Reklamuokite savo paskyrą tiek, kiek tik galite.
    Kaip ir bet kurią kitą socialinės žiniasklaidos platformą, jums reikia reklamuoti savo Instagram paskyrą, kad jūsų tikslinė auditorija žinotų, kad egzistuoja jūsų paskyra. Galite grįžti į strategijas, kurias naudojote kurdami savo Facebook arba Twitter paskyras. Galite propaguoti savo svetainę per piktogramas savo bloguose. Kokie tai bebūtų metodai, naudokite juos reklamuodami savo Instagram paskyrą taip pat. Taikydami tuos pačius metodus, jūs skatinsite ir plėsite savo Instagram paskyrą.

    Pirmasis žingsnis šia kryptimi yra susieti savo Facebook paskyrą su Instagram, kad padidinti savo pasekėjų skaičių. Įsitikinkite, kad jūsų draugai, darbuotojai, prekės pasekėjai žino apie jūsų buvimą Instagram platformoje. Vienas iš būdų tai pasiekti yra pridedant savo įmonės Instagram nuorodą į elektroninio pašto parašą savo darbuotojams. Nepamirškite pridėti nuorodą LinkedIn profilyje ir vizitinėje kortelėje.

     Svarbiausia, imkitės agresyvaus požiūrio, jei norite prastumti savo prekės ženklą Instagram.


    2016 m. gegužės 29 d., sekmadienis

    SendinBlue - elektroninio pašto rinkodaros tiekėjas.


    feeds.feedburnerMetai iš metų aš bandžiau daugelį pašto rinkodaros paslaugų teikėjų, gal būt net per daug. Daugelis Internetinio Marketingo kompanijų, kuriose aš bandau užsidirbti,  siūlo jau paruoštus elektroninius informacinius biuletenius reklamai, todėl aš visada ieškau naujų sprendimų rinkoje, stebėdama ką naujo kas pasiūlys. 

    Vienas teikėjas, kurį atradau neseniai ir kuris atrodo perspektyvus, yra SendinBlue.

    Kodėl perspektyvus? Pirmiausia todėl, kad savininkai įdėjo daug pastangų padarydami pašto platformą lengva naudotis net tiems, kas neturi jokių dizaino įgūdžių. Jie siūlo drag & drop dizainą ir šablonų galeriją, padarydami tikrai lengva kurti ir tinkinti savo elektroninio pašto pranešimus. Ir šis pritaikymo rezultatas visada bus mobiliai draugiškas, kas yra svarbu šiomis dienomis.

    Antra, jūs galėsite individualizuoti savo prisiregistravimo formas ir kiekvieną turinį, kurį siunčiate paštu pagal kiekvieno jūsų kontakto detales. Tai galinga funkcija, nes gali pagerinti jūsų vartotojų įsitraukimą ir galiausiai paspaudimų rodiklį. 

    Kitas klausimas, kurį aš visada patikrinu vertinant elektroninio pašto rinkodaros sprendimus, yra tai, kaip jie sugeba atlikti laiškų pristatymą. Tai yra labai svarbu, nes galimas daiktas, kad  jūsų vartotojai negauna jūsų siunčiamų emailų. 

    SendinBlue daro IP baseino valdymą, kad būtų galima pasirinkti ir valdyti savo IP adresą laikui bėgant. Jie taip pat naudoti SPF, DKIM ir DMarc protokolus, kurie yra standartinės pramonės skirtos skirtos saugumo ir autentiškumo sektoriui.

    Galiausiai, priemonė veikia kaip "Viskas-Viename" prekybos platforma. Be siuntimo rinkodaros pranešimus, daugelis vartotojų gali pasinaudoti platformos valdymo įrankiais sandorio laiškams, SMS žinutėms, ir paskatinti rinkodarą - viskas iš to paties patogaus valdymo skydelio, per API arba naudojant SendinBlue CMS ir e-Commerce Įskiepius.

    Nemokamas planas leidžia jums siūsti iki 9000 laiškų per mėnesį ir išsaugoti neribotus kontaktus. Tai yra vienas iš geriausių nemokamų planų, kokius tik aš esu radusi  internete.

    Taigi, jei ieškote naujo elektroninio pašto teikėjo, ar nesate patenkintas dabartiniu, tiesiog duokite šansą SendinBlue.

    2016 m. balandžio 26 d., antradienis

    Top 5 video tinklalapiai ir jų svarba

    feeds.feedburnerAtrodo, kad verslas vis labiau ir labiau supranta bendradarbiavimo su vartotojais svarbą, supranta, kad tai neša sėkmę. Videofilmų gamyba yra spartėjantis metodas, kuriuo verslas parodo save nauju ir šviežiu būdu. Video natūraliai yra patrauklus ir lengvai suprantamas būdas pranešti apie save ir gali pritraukti milžinišką srautą į jūsų svetainę ir sukurti daugiau verslo. Video turi potencialą parodyti jus kitu kampu nei jūsų konkurentai.

    Video rinkidara gali būti naujas elementas jūsų interneto ir socialinėje prezentacijoje, ir naudojant vieną iš keletos vaizdo įrašų svetainių gali šauniai padidinti srautą į jūsų svetainę, ar tiesiog padidinti prekės ženklo žinomumą. 

    1. YouTube
    YouTube yra tikriausiai labiausiai akivaizdus pasirinkimas, kai kalbama apie video. Su YouTube vaizdo įrašais vis daugiau svetainių pasirodo "Google" paieškose, taigi jūs netgi galite pagerinti savo verslo paieškos reitingą per vaizdo rinkodarą. YouTube turi apie 1 mlrd lankytojų per mėnesį, atveria begalines galimybes, jei galvojama kaip padidinti auditoriją ir pasiekti savo tikslinę rinką.

    "YouTube" yra trečias labiausiai lankomas tinklalapis visame pasaulyje po "Google" ir "Facebook" , todėl sukuria didžiulę platformą jums, jei įtrauksite YouTube į savo rinkodaros strategiją.  

    2. Vimeo
    Vimeo yra video platforma nuolat didinanti savo populiarumą ir įgyjanti reputaciją dėl aukštos kokybės kūrybinių profesionalų. Jūs dažnai galite pamatyti menininkus paleidžiančius naujus vaizdo įrašus ir kitą turinį per Vimeo, kas suteikia Vimeo tinklalapiui patikimą foną.

    Vimeo siūlo profesionaliems skelbimams mažesnę ir labiau orientuotą į tam tikrą nišą bendruomenę. Jos mažesnė auditorija gali suteikti daugiau suinteresuotų žiūrovų. Vimeo turi švarų išdėstymą, tiesiog fokusuojamas tik video ir niekas neblaško dėmesio. 

     3. Wistia
    Wistia suteikia jums galimybę visiškai kontroliuoti jūsų video prekės ženklą ir leidžia jums pridėti dalijimosi mygtukus ir spaudžiant raginti imtis veiksmų. Wistia turi analitinį paketą, kuris įtraukia kiekvienos nuomonės studiją, kuri parodo kurios video dalys buvo žiūrimos, peržiūtėtos pakartotinai ar praleistos. 

    Wistia yra gana nauja platforma tačiau jos SEO funkcijos daro ją puikia galimybe jūsų verslui.

    4. Sprout
    Sprout siūlo video verslo hostingo sprendimus, kurie suteikia visas analizės paslaugas, ir jūs galite pridėti raginimą imtis veiksmų, kad užfiksuotumėte vertingus klientus. Jūs taip pat galite lengvai pridėti elektroninio pašto adresų surinkimo formą,  sukurti savo kontaktų sąrašą iš vaizdo rinkodaros. Visa tai kartu su galimybe pritaikyti savo grojaraščius ir video įrašus daro Sprout puikia platforma pradėti naudoti vaizdo turinį. Taip pat galite tinkinti savo video išvaizdą kiekvieną kartą, kai jūs įkeliate jį ir ten taip pat yra daugybė saugumo parametrų. 

    5. Vine
    Nepaisant to, kad tai yra aplikacija, Vine gali tapti svarbia platforma jūsų pasirinkime. Socialiniai žiniasklaidai tampant vis svarbesne verslui, Vine yra video app, kuri leidžia jums sukurti 6 sekundžių video ir pasidalinti per savo socialinės žiniasklaidos platformas. Siekiant pritraukti  jaunesnę auditoriją, jūsų verslas gali naudoti Vine, kad sukurtų akį traukiančius įrašus savo prekės ženklo reklamai.