2015 m. rugsėjo 20 d., sekmadienis

Susikurkite antrą blogą

feeds.feedburner"Patarimai blogeriams" nėra mano pirmasis blogas. Jis nėra netgi antrasis mano blogas, jei jau kalbėti atvirai, ir jei nebūčiau turėjusi ankstesnės patirties, manau, kad " Patarimai blogeriams" išvis nebūtų gimęs.

Daugelis žmonių pradeda rašyti blogą iš smalsumo ir tai yra jiems kaip hobis. Rezultate jie neturi susikūrę jokios strategijos, neturi domeno vardo, reklamos technikos, kurią naudos ir panašiai.

Bet netgi jei jūs nuo pat pradžių pradedate kurti blogą su tikslu užsidirbti piniiš populiaraus blogo, jūs vistiek pradžioje padarysite daugybę klaidų. Kad sužinot kaip visa tai vyksta, prireikia laiko ir pastangų ir beveik neįmanoma padaryti viską tiesiog puikiai iš pirmo bandymo. Mano blogai yra anglų kalba, šis yra antrasis lietuvių kalba ir reikia pasakyti, kad vis dar turiu nedaug patirties kuriant lietuvišką blogą.

Jei jūs jau turite blogą, bet nesate patenkintas jo augimu, gal būt jums reikėtų pagalvoti apie antro blogo sukūrimą. Nesupraskite manęs neteisingai čia -  butinybė sėkmingam blogui yra atkaklumas. Bet atkaklumas padės jums tik tada, jei tikėsite keliu, kuriuo einate. Tikrai taip, jūs turite būti tikri, kad darote teisingus pasirinkimus savo blogui.

Yra daugybė faktorių, kuriuos rekėtų turėti omenyje, jei norite pradėti antrą blogą: niša, domeno vardas, dizainas, reklamos technika, žmonių tinklas, kurie jums padės ir panašiai. Ar manote, kad galite sujungti šiuos faktorius ir sukurti sėkmingą blogą? Tuomet pirmyn. Tik nepamirškite sujungti visus savo blogus, tai gali pagerinti skaitytojų srautą. 

2015 m. rugsėjo 17 d., ketvirtadienis

Kaip gauti blogo prenumeratorių

feeds.feedburnerVisi blogeriai siekia gauti kuo daugiau prenumeratorių. Tačiau kaip tai padaryti, jei jus neturite patirties?  Keletas patarimų: 
  • Pasirinkite tinkamą nišą: jūs turėtumėte turėti aistrą ir žinias apie savo nišą. Raskite temą, kur jūs galite laisvai diskutuoti ir sukurkite vertę. Kaip surasti tinkamą nišą? Pažvelkite aplink ir eksperimentuokite.

  • Pasverkite esamą virtualų turtą: ar jau turite kitų dienoraščių ir svetainių, ar juos naudojate kap įrankį gauti prenumeratorių naujai sukurtiems blogams? Ar remiatės ankstesnėmis žiniomis ir patirtimi, kad viskas dirbtų puikiai ir naujas dienoraštis būtų optimizuotas SEO. Jei esate naujokas, sekite kitus profesonalius blogerius ir mokykitės iš jų.

  • Parašykite bent keletą ilgesnių ir gerai struktūrizuotų pranešimų, kurie suteiktų naudingos informacijos skaitytojui. Tai tokie straipsniai, kai žmonės skaito ir sako: "Žmogau, aš turiu išsisaugoti šį pranešimą!".

  • Įvertinkite  socialinę žiniasklaidą: po to kai įsitikinsite, kad jau sukūrėte kokybišką turinį, tikriausiai norėsite naudoti socialinę žiniasklaidą  straipsnio reklamai. Galima naudoti ir mokamus reklamos metodus. Kai svetainė yra įtraukiama į kai kurias socialines prenumeratos svetaines, jie gauna didelį kiekį lankytojų.
  • Naudokite profesionalų dizainą: nenuvertinkite dizaino svarbos. Net jei jūsų turinys yra puikus, profesionalus dizainas gali suteikti jam pranašumą. Lankytojai prisimins ir grįš į jūsų svetainę.

    2015 m. rugsėjo 9 d., trečiadienis

    Mikrosoft Word alternatyvos

    feeds.feedburner Beveik kiekvienas dienoraščio įrašas prasideda teksto redagavimo programine įranga. Таčiаu ne kiekvienas yra pasirengęs mokėti didelius pinigus už oficialią "Microsoft Office" licenciją .

    Yra gerų nemokamų  alternatyvų internete; Jums reikės šiek tiek laiko prisitaikyti, bet  tikrai verta (ypač jei manote, kad kaina ...).

    Open Office yra multi-platforma, biuro programų paketas, kuris populiarėja visame pasaulyje. Yra daug organizacijų ir vyriausybinių institucijų, kuros taupymo sumetimais naudoja šią programinę įrangą.

    Antrasis variantas, AbiWord, yra idealus, jei jūs ieškote atskiro teksto redaktoriaus. AbiWord yra atviro kodo tekstų apdorojimo programa, kuri apima didžiąją dalį funkcijų, kurias jūs galite rasti Word. Tai lengva programinė įranga ir ji yra paremta daugeliu platformų.

    Galiausiai, "Google Docs" siūlo labai lankstų internetinį word procesorių. Šio sprendimo privalumas yra tai, kad jūs galite lengvai dalintis dokumentais su kitais žmonėmis ir net juos redaguoti. Programinė įranga yra nuolat atnaujinama Google.

    2015 m. rugsėjo 5 d., šeštadienis

    Sujunkite pranešimų serijas

    feeds.feedburnerPranešimų serijos turi daug naudos dienoraščiui. Jie įtraukia skaitytojus, jie sulaužo ilgą pranešimą į mažesnius, lengvai virškinamus gabalus ir jie sukuria pagreitį.

    Viena klaida, kurią daro daugelis žmonių rašant seriją, yra tai, kad jie pamiršta susieti visos serijos pranešimus vieną su kitu. Toks susiejimas užtikrina galimybę skaitytojui sekti įvairius pranešimus iš tos serijos, lengvai prideda grįžtančių skaitytojų srautą ir puslapių perži
    ūrų skaiučių.

    2015 m. rugpjūčio 30 d., sekmadienis

    Kaip tapti populiariu blogeriu



    feeds.feedburnerMes visi žinome, kad kai kurie tinklaraščiai yra labai populiarus, ir už šių dienoraščių  dažnai slepiasi profesionalūs blogeriai: grupelė blogerių, kurie gauna milžinišką dėmesį, todėl mėgaujasi aukšto lygio įtaka visame blogų pasaulyje. Kiekvieno blogerio svajonė yra pasiekti tokį populiarumą. Esu ne išimtis, todėl nusprendžiau padaryti šiek tiek tyrimų ieškant rakto į sėkmę, t.y kas skiria juos nuo vidutinių blogerių ir kaip mes galime sekti jais siekiant tapti geresniais blogeriais.

    Yra keletas akivaizdžių jų sėkmės priežasčių: visi jie yra protingi, disciplinuoti, pakankamai geri rašytojai ir jie žino, ką jie sako. Bet vargu ar tai yra tos savybės kurios atskiria juos nuo kitų blogerių; beveik kiekvienas blogeris gali daryti tą patį, todėl tikrai yra ir kitų veiksnių.

    Kažkas gali pasakyti, kad jie pirmieji pionieriai savo pasirinktoje nišoje. Na, tai yra geras paaiškinimas, bet aš ieškojau veiksnių kur galiu pabandyti rungtyniauti ir buvimas pirmąja tam tikroje nišoje nebėra įmanomas. Tikiu, kad buvimas pirmuoju nišoje tikrai padėjo trumpuoju laikotarpiu, bet aš bandau suprasti visą jų pranašumą.

    Kasdamasi truputį giliau aš apsistojau ties trimis idėjomis, kodėl geriausi blogeriai yra geriausi blogeriai. Aš nesakau, tai tai yra tikrosios priežastys, bet gal tai jums padės:

    •  Jie vaidina tam tikrą vaidmenį.
    Žaisti vaidmenį yra ne tas pats kas turėti stilių ar aiškią minčių liniją. Jie vaidina personažus, ir jie tai daro labai gerai. Paimkime bet kurį iš jų vaidmenų:

        - piktas blogeris;
        - profesionalas;
        - guru;
        - e-mamytė....


    Bet kokios naudos jie gauna iš vaidmenų vaidybos? Jų vaidyba užpildo mūsų smegenyse nišą. Tai yra kur kas daugiau nei turėti centrinę temą rašymui. Tai lyg sutapatinti save su kažkuo. Kai žmonės galvoja apie profesionalų dienoraštį, jie automatiškai mato vieną ar kitą blogerį, išskiria juos iš daugybės kitų rašančių ta pačia tema, ir tai tikrai yra ne dėl to kad jų dienoraštis orientuotas į tam tikrą temą, nes toje temoje yra tūkstančiai blogerių, tai yra todėl, kad jie vaidina tam tikrus prisiskirtus vaidmenis.

    Kaip jūs galite padaryti tą patį? Pažinkite save ir žinokite, kokią nišą bandote užpildyti. Kai jūs jau turite aiškią idėją, ko jums reikia, būkite nuoseklūs; turite žaisti šį vaidmenį visą laiką (kai komentuojate kitų dienoraščiuose, kai kalbate su kitas blogeriais, kai reklamuojate savo dienoraštį ir tt.)


    •  Jie ne tik suteikia tam tikrą vertę mums, bet tuo pačiu mus linksmina, skaityti juos tampa lyg pramoga.

    Turiu porą mėgstamiausių blogerių, nes aš randu jų pranešimuose sau naudingos informacijos kaip išmokti naujų metodų užsidirbti pinigų internete ir kaip tapti geresniu blogeriu. Be to kad jie suteikia man tam tikros vertės, jie dar ir linksmina mane. Aš taip įsitraukiu, kad galiu praleisti valandų valandas jų bloguose. Man tkrai smagu tai daryti.

    Kad skaitytojams būtų įdomu, nereiškia kad turite pasakoti juokelius ar anekdotus. Arba geriau sakyti, kad tai yra ne vienintelis būdas patraukti skaitytojų dėmesį. Geriausi blogerai labai gerai valdo šį principą ir vietoj to, kad bandytų pasakoti juokelius, jie susikoncentruoja į buvimą savimi ir nukrepia žavesį į savo asmenybę.


    •  Jie rašo ne kaip profesionalūs rašytojai.
    Aš nežinau, kokia yra jūsų nuomonė, bet man tradicinė spauda yra šiek tiek nuobodi. Kai kurie žurnalistai rašo taip gerai, jų kalbos valdymas yra toks geras, kad jų straipsniai tampa labai asketiški ir beasmeniai.
    Iš kitos pusės, paprastas atsitiktinis pokalbis yra "purvinesnis", nes mūsų kalbos vartojimas nėra nei labai švarus, nei veiksmingas, o dialogas būna nukreiptas į save. Mažiau asmeniškas  negalėtų būti.

    Geriausi blogeriai gali rašyti taip kad j
    ūs jaustumėtės tarsi jie rašo tik jums. Jie gali supurtyti jus ne tik intelektualiniu lygiu, bet ir emociniu lygiu. Tam tikra prasme galite jausti intymumą skaitant jų pranešimus.

    Taigi, kaip galėtume pasiekti šį personalizavimo lygį? Pirmiausia sutelkite dėmesį į pokalbį ir bandykite rasti ryšį su skaitytojais. Būkite atsargūs, nerašykite iš autoriteto pozicijos. Rašykite tarsi būtumėte draugas, kuris bando padėti kitam draugui.

    2015 m. rugpjūčio 25 d., antradienis

    Tinklalapių dizaino pagrindai

    feeds.feedburner
    Turėti gerai atrodantį ir funkcionalų dizainą yra labai svarbu kiekvienam blogui ar tinklalapiui. Net jei nesate profesionalus dizaineris, visdėlto reikėtų žinoti keletą pagrindinių dalykų, kas galėtų smarkiai pagerinti jūsų šios srities supratimą ir taip pat pagerintų jūsų dienoraščio maketavimą.

     Web Design From Scratch yra vertingas išteklius, jei kažkas ieško pagrindinių tinklalapių dizaino pagrindų ir moka anglų kalbą. Šis tinklalapis turi didelę kolekciją straipsnelių apie tinklalapių dizaino procesą, naudingumą, tinklalapių architektūrą, techninę kalbą ir daugiau. 

    2015 m. rugpjūčio 18 d., antradienis

    3 taisyklės efektyvių antraščių rašymui

    feeds.feedburner
    Šiame dienoraščių, wiki, RSS ir socialinių saitų prenumeratos amžiuje labai lengva jaustis informacijos perkrautam. Technologijos leidžia neįtikėtinai lengvai gaminti turinį, tiek teksto, tiek garso ar vaizdo įrašus. Viso to pasekmė yra žmonių dėmesio apimties mažėjimas.

    Sakyčiau, kad jūs vidutiniškai turite tik keletą sekundžių kad užfiksuotumėte skaitytojo dėmesį ir per šias porą sekundžių skaitytojas vargu ar perskaitys daugiau nei antraštė. Štai kodėl antraštė yra tokia svarbi, ji gali padaryti skirtumą tarp to ar žmonės tiesiog praleis j
    ūsų pranešimą, ar antraštė "užkabins" juos ir jie skaitys toliau. Žemiau rasite 3 taisykles kaip rašyti efektyvias antraštes savo pranešimams:
    •  Antraštė turi patraukti dėmesį: jei yra vieta, kur pirmieji įspūdžiai labai svarbūs, tai ši vieta yra antraštė ir poantraštė. Straipsnio antraštė nedelsiant privalo pranešti, kodėl skaitytojas turėtų eiti ir skaityti likusį turinį. Profesionalai pasakytų, kad jei parašyti naują gerą pranešimą jums prireikia valandos, tai tiek pat laiko turėtumėte praleisti galvojant apie antraštę.

    • Antraštė turi atspindėti tai, kas yra turinyje: antraštė tikrai turėtų patraukti skaitytojo dėmesį, jei ji butų panaši į "Pagrindinė taisyklė kaip pritraukti skaitytojų srautą", net jei pats pranešimas talpintų tik porą prastų patarimų srauto generavimui. Problema yra ta, kad tokia antraštė neatspindėtų turinio, konkrečiau sakant, tai būtų hype. Juk jūs norite, kad jūsų antraštė būtų ne tik intriguojanti, bet taip pat norite įsitikinti, kad skaitytojas gaus ką jūsų antraštė pažadėjo, nes priešingu atveju ji tik pakenktų jūsų patikimumui.

    • Antraštė turi būti draugiška paieškos sistemoms: visada rašykite savo antraštes žmonėms, o ne paieškos robotams, tačiau bet kuriuo atveju visada yra įmanoma į antraštę įjungti raktažodžius, nesumažinant antraštės kokybės. Nebloga idėja yra naudotis  keyword suggestion tool, kad panaudotumėte geriausius raktažodžius ko žmonės ieško dažniausiai. Patinka jums tai ar ne, dauguma žmonių randa informaciją per paieškos sistemas.