Prieš kurį laiką aš rašiau apie tai, kaip galima naudoti forumus skatinti srautą į savo dienoraštį. Žemiau aš išvardyti kelis labai gerus forumus žmonėms, besidomintiems dienoraščių kūrimu ir interneto galimybėmis apskritai. Jei turite blogą ar tinklalapį anglų kalba, galite naudoti šiuos forumus:
2015 m. sausio 31 d., šeštadienis
2014 m. rugpjūčio 11 d., pirmadienis
Susikurkite nuosavą puslapį reklamai
Yra daug reklamos tinklalapių,kurie sujungia turinio leidėjus-blogerius su reklamuotojais. Tų tinklų privalumas yra tai, kad jie gali pritraukti platų reklamuotojų diapazoną, kažką, kas būtų labai sunku smulkiam blogeriui. Antra, jie gauna pajamas iš tūkstančių skelbimų per mėnesį, todėl patikimumas yra didesnis.
Tai pat tokie tinklai turi didžiulį trūkumą, jie paprastai "suvalgo" pusę jūsų pinigų. Tekstinių skelbimų nuorodos, pavyzdžiui, įdeda paprastas tekstines nuorodas jūsų svetainėje. Jūs galite nuspręsti, kiek tokių skelbimų jūs norite įdėti savo bloge ir atsižvelgiant į porą parametrų: jūsų blogo eismas, temos, puslapių vertinimas (page rank) ir taip toliau, jie apskaičiuoja mėnesinę kainą už nuorodą. Tarkime, kad kaina yra $50 per mėnesį už nuorodą, tai reiškia, kad reklamuotojas moka $50 dolerių įdėti nuorodą į jūsų svetainę, bet jūs gausite tik $25 ir tarpinis reklamos tinklalapis gaus kitus $25.
Užsiprenumeruoti reklamos tinklus gali būti variantas, jei jūs neturite laiko pardavinėti reklamą pats, arba jei tiesiog norite pasidaryti keletą dolerių sumokėti savo hostingo sąskaitas. Jei esate rimtas dėl savo dienoraščio ir, jei eismas pradeda stabiliai augti, aš labai rekomenduoju susikurti savo "Reklama" puslapį tartis tiesiogiai su potencialiais reklamos pardavėjais, atsisakant tarpininkų.
Galite tinkinti savo reklaminį puslapį kokiu tik norite būdu, kaip jums patogiau, bet geras būdas susisteminti jį yra padalinti puslapį į tris pagrindines dalis. Pirmojoje dalyje reikia apibūdinti, kokia tema yra sukurtas jūsų blogas, kas yra jūsų skaitytojai (amžius, geografinės vietovės, profesija, ar dar ką nors, kas juos aprašo) ir kokį eismą gauna. Atkreipkite dėmesį, kad kuo tiksliau apibūdinsite - tuo geriau.
Pavyzdžiui, pirmojoje pastraipoje galėtų būti:
"Patarimai blogeriams" generuoja daugiau nei 120000 puslapių peržiūrų per mėnesį, labai tikslinė auditorija, sudaryta iš dienoraščių, svetainių savininkų ir interneto dizainerių. Svetainėje yra kasdienių patarimų apie dienoraščio dizainą, reklamą, interneto įrankių, ir dar daugiau. Jei turite svetainę ar produktą, kuris yra orientuotas į dienoraščių kūrimą ar interneto rinkodarą " Patarimai Blogeriams" yra tinkama vieta Jums.
Antrojoje pastraipoje jūs norite nurodyti, kokios reklamos ieškote, pageidautina, įskaitant kainą ir grafines specifikacijas. Galimas pavyzdys:
Yra du būdai, kaip reklamuotis "Patarimai Bloggeriams tinklaraštyje:
remiama nuoroda ($30 per mėnesį)
remiama grafika (120$ per mėnesį). Grafika turi būti 125×125 taškų, be animacijos (arba su animacija).
Galiausiai, trečioji dalis turėtų apimti bendrą informaciją apie reklamos sandorius ir kaip asmuo galėtų susisiekti su jumis tuo atveju, jis yra suinteresuotas. Pavyzdys trečioje pastraipoje yra:
"Patarimai blogeriams" pasilieka teisę patvirtinti reklamuojamas svetaines. Reklamos planai yra sudaromi iš mėnesio į mėnesį, bet kuri šalis gali nutraukti bendradarbiavimą įspėjant iš anksto prieš 15 dienų.
žymės:
blogas,
blogeris,
blogo monetizavimas,
kaip ideti reklama bloge,
pajamu sukurimas,
prenumeruoti reklama,
reklama,
reklama bloge,
reklamos prenumerata,
reklamos tinklas
Nesenstantis turinys
Nesenstantis turinys
Jei rašote blogą naujienų temomis turėtumėte sutelkti dėmesį nesenstančio turinio rašymui. Tai reiškia, kad tai, ką jūs rašote turi būti naudinga šiandien, rytoj, po vienų metų nuo dabar, ir galbūt po penkių metų. Kad žmonės skaitydami jūsų blogą nenusiviltų ir norėtų sugrįžti nuolat.
Dienoraščiai, kurie yra orientuoti į naujienas ar dabartinius įvykius miršta taip greitai kaip pasensta tie įvykiai ir nauji straipsniai nustoja ateiti nuosekliai ta pačia tema. Jeigu jūs rašysite reikalingomis žmonėms temomis, jeigu jūsų turinys bus nesenstantis, žmonės vis dar skaitys jūsų dienoraštį keletą mėnesių ar metų po to, kai nustosite rašyti. Jie skaitys tol, kol turinys turės kažkokią vertę jiems.
2014 m. liepos 19 d., šeštadienis
Idėjos domenų vardams
Idėjos domenų vardams
Jeigu jūs kada nors bandėte užregistruoti kokį tai domeno vardą tikriausiai žinote kaip sunku rasti kažką, kas nebuvo dar užregistruota iki šiol. Jūs pradedate su nuostabia idėja, jaučiate pakylėjimą, tada jūs susiaurinate savo idėją iki poros raktinių žodžių, jaučiate dar didesnį pakylėjimą ir norą padaryti tai, ir staiga pyktis ir nusivylimas, kas gi toks jau spėjo pasigrobti jūsų idėją ir užregistravo šitą nuostabų domeną? Atrodo, kad visi geriausi domenai, skatinantys rinkodarą, jau yra išgraibyti kitų blogerių ir problema yra tai, kad jūsų blogo sėkmė prasideda nuo domeno vardo.
Vienas iš efektyviausių būdų rasti nemokamą domeno pavadinimą, kuris yra susijęs su jūsų svetaine, yra išsirinkti raktinį žodį ir pridėti priešdėlius arba priesagas prie jo, kol rasite kažką unikalaus.
Tarkime, jūs norite pradėti dienoraštį apie rinkodarą, viskas, ką turite padaryti, tai pasirinkti žodį rinkodara ir pradėti pridedant priešdėlius kaip "erinkidara.com", "prorinkodara.com", "polirinkodara.com" arba priesagos kaip "rinkodaraspot.com" "rinkodaravox.com" arba "rinkodaraplius.com".
Sėkmės kuriant domenus.
žymės:
blogo sekme,
dienorascio pagrindai,
domeno registarcija,
domenu idejos,
domenu vardai,
idejos domenu vardams,
kaip sukurti paklausu domena,
patarimai blogeriams
2014 m. liepos 10 d., ketvirtadienis
Meta žymelių analizatorius
Pirmiausia noriu pasakyti, kad labai nemėgstu lietuviškų vertinių, kas liečia tinklalapių kūrimą. Visi tie plėtiniai, žymelės... Prašau atleisti lietuvininkus, bet Meta Žymeles aš vadinu kaip ir visame pasaulyje - Meta Tag, manau kad tokie tarptautiniai pavadinimai, suprantami kiekvieno blogerio, neturėtų būti verčiami. Bet čia tik mano nuomonė.
Prieš kurį laiką aš rašiau, kaip svarbu yra turėti trumpą ir atitinkantį tekstą pavadinimo žymelė (Title tag) - Blogo pavadinimo žymė
Pavadinimo žymelė gali būti svarbiausias veiksnys svetainės antraštėje, bet į visas kitas meta tags (aprašymas, raktiniai žodžiai ir autorius) taip pat turėtų būti atsižvelgta. Jos nepadarys labai didelį poveikį jūsų paieškos reitingui, tačiau kiekviena, kad ir mažiausia, pagalba turėtų būti naudojama sureguliuoti jūsų blogą.
Meta Tag Analyzer (Meta žymelių analizatorius) yra labai naudinga priemonė suprasti savo meta žymeles. Viskas, ką jums reikia padaryti, tai įveskite savo svetainės adresą ir jis praneš jums jūsų puslapio statusą, raktažodžių skaičių, pavadinimo tinkamumą, žymelių kokybę ir daug daugiau. Naudokite jį arba pamėginkite tiesiog čia ->
|
žymės:
blogeriai,
meta zymeles,
meta zymeles analizatirius,
paieskos reitingas,
pavadinimo zymele,
raktiniai zodziai,
SEO,
svetaines adresas,
svetaines antraste
Atsisakykite kalendoriaus savo bloge
Daug blogų šablonų ar WordPress (jei naudojate wordpress) temų ateina jau su numatytu kalendoriumi. Ši funkcija gali būti naudinga, jei jūs rašote turinį, kuris yra priklausomas nuo laiko. Kažkas rašo apie savo kelionę aplink pasaulį, pavyzdžiui, reikės turėti kalendorių, kad skaitytojai galėtų sekti pranešimus chronologine tvarka ir susirasti konkrečios dienos naujus pranešimus.
Bet dauguma blogerių rašo temomis, kurios nepriklauso nuo laiko. Pirmasis klausimas, kurį reikia užduoti sau, yra ar jūsų skaitytojams naudinga turėti kalendorių, kur jie gali spustelėti tam tikrą dieną ir patikrinti, ką jūs parašėte, pavyzdžiui, kovo 5 dieną? O gal jie nori žinoti, ką jūs parašėte vasario 9? Atsakymas tikriausiai yra "ne" daugumoje atvejų. Kalendorius sujauks, padarys netvarką jūsų šoninėje juostoje ir klaidins lankytojus. Manau daug svarbesnės yra kategorijos, ir kadangi pernelyg apkrautos šoninės juostos įneša tik sumaištį, siūlyčiau gerai pagalvoti ar tikrai jums reikalingas kalendorius.
žymės:
atsisakyti kalendoriaus bloge,
blogeriai,
blogu kategorijos,
blogu sablonai,
blogu temos,
dienorascio pagrindai,
kalendorius bloge,
patarimai blogeriams
ColorZilla plėtinys jūsų naršyklei
Firefox turi daugybę plėtinių, kurie yra labai naudingi blogeriams. Vienas tokių yra ColorZilla. Tai plėtinys, kuris leidžia mums atrasti bet kokios svetainės spalvą tiesiog perbraukiant pelę per jį. Jūs taip pat galite pakeisti puslapių dydį, išmatuoti atstumą tarp dviejų taškų, eksportuoti spalvos "kodą ir daug daugiau.
Jei kuriate naują dienoraštį arba galvojate pertvarkyti esamą, jums reikia būtinai išbandyti šį plėtinį. ColorZilla plėtinys yra sukurtas ir Google Chrome naršyklei. Tiesiog išbandykite jį.
Užsisakykite:
Pranešimai (Atom)