2016 m. kovo 17 d., ketvirtadienis

Reguliariai susikurkite savo blogo atsarginę kopiją


atsargines kopijosKurti atsargines savo dienoraščio kopijas yra tas pats kas geriamas vanduo. Jūs žinote, kad turite tai daryti tam tikrais laiko intervalais reguliariai, bet dažnai kita veikla įsiterpia į šį procesą ir jūs tiesiog pamirštate apie atsarginės kopijos kūrimą. 

Galimos pasekmės nesukurtos atsarginės blogo kopijos yra daug rimtesnės nei ryte neišgertos stiklines vandens. Jeigu jūsų serveris patirtų rimtą avariją ar jūsų svetainė būtų nulaužta hakerių (patikėkite taip nutinka!), jei dėl kažkokių priežąsčių jūsų blogas būtų užblokuotas,  jūs galite prarasti vertingus duomenis.

Asmeniškai aš stengiuosi pasidaryti atsarginę kopiją visų mano svetainių kartą į mėnesį, bet aš esu tingi šiame reikale, todėl, jei turite laiko jūs netgi galite daryti tai kaskart, kai įkeliamas naujas straipsnis.

2016 m. kovo 12 d., šeštadienis

Praplatinkite savo dienoraštį

feeds.feedburner
Dabartinis skaičius svetainių, kurios vis dar tenkinasi pasenusiu 800 × 600 dydžiu yra stulbinantis. Tai savaime nėra pati didžiausia svetainių problema, bet pats laikas apsvarstyti kitas alternatyvas, ir štai kodėl:
  1. 800×600 jau yra mirštantis dydis. Vis daugiau ir daugiau statistika parodo 1024×768 skaičiukus, kurie tampa nauju standartu paieškos sistemoms. Taigi, pasivalgykite po statistiką ir pagalvokite ar tai jūsų neįkvepia pakeisti savuosius skaičiukus.
  2. Pakankama erdvė rašymo "kvėpavimui". Ši erdvė yra jūsų draugas.  Praplatinta svetainė duoda jums daugiau vietos darbui ir yra daug daugiau ką parodyti savo skaitytojams. 
  3. Pabrėžkite savo turinį. Nerekomenduočiau labai praplėsti šoninės juostos, šansai yra kad ji jau yra tokia, kokia ir turėtų būti. Ji neturi būti labai plati, svarbiausias vistik yra turinys. Geriau padovanokite papildomą plotį turiniui. Kadangi dienoraščio pristatymo auditorijai svarbiausias veiksnys yra jūsų rašytinis žodžis, jam reikėtų skirti daugiausiai dėmesio.
Kokio didumo turėtų būti turinio plotas? Tai priklauso nuo jūsų noro ir kūrybiškumo. Svarbiausia, kad vis dar liktų erdvės jūsų fono paveiksliukui paraštėse ir taip pat paliktų truputį erdvės tarp slikties juostos ir jūsų puslapio.  

2016 m. kovo 7 d., pirmadienis

Kaip rasti reklamą savo svetainei


feeds.feedburnerTiesioginės reklamos pardavimai yra neabejotinai geriausias būdas užsidirbti turint nuosavą svetainę. Bet nėra taip lengva, kaip atrodo, surasti reklamuotojus svetainei ir faktiškai sudaryti sandorius. Per savo bloginimo metus sukaupiau tam tikros patirties kuria ir norėčiau pasidalinti su jumis.

 

Privalumai

  • Daugiau pinigų: Pirmasis privalumas parduodant savo reklamas tiesiogiai yra tai, kad toks būdas sumažina tarpininkų skaičių, didina jūsų pajamų potencialą. Jei parduodate reklamas per tarpininką, į jūsų kišenę nusėda mazdaug 50%, nes kitą dalį pasiima trarpininkas. Taigi, kodėl turėtumėte dalintis su kažkuo savo pelnu, jei galite gauti visą 100%? 
  • Nepriklausomybė: Žinoma, dideli reklamos tinklai turi priėjimą prie platesnio  reklamuotojų rato, ir jie skleidžia daugiau patikimumo, sudarant sandorius. Bet jei jūs atitinkate visus reklamuotojo reikalavimus ir skiriate šiek tiek laiko ieškant tinkamų reklamuotojų, aš esu įsitikinusi, kad jūs galėsite parduoti savo svetainę reklamos skelbimams taip taip veiksmingai, kaip tai daro didesni tinklai.

  • Lankstumas: Trečiasis privalumas parduodant reklamą tiesioginiai yra tai, kad jūs turėsite daug daugiau kontrolės, kur ir kaip skelbimai bus rodomi, galite atsisakyti įkyrios reklamos... Google Adsense yra puiku, bet jei neįmaišysite tos reklamos į savo turinį (tai erzina kai kuriuos skaitytojus) - gausite siaubingai mažą paspaudimų rodiklį.

  • Patikimumas: Galiausiai, turint rėmėjus ir tiesioginius reklamuotojus savo bloge gali padėti išauginti jūsų patikimumą. Net maži ir menkai meistriškai apipavidalinti ir rašomi blogai gali įklijuoti keletą Adsense reklamos vienetų čia ir ten... Bet turint patikimas kompanijas, kurios nori bendradarbiauti su jūsų svetaine, kita vertus, gali reikšti, kad jūsų turinys yra kokybiškas ir kad svetainė yra pakankamai profesionali.

 

Trūkumai

    paratimai blogeriams
  • Reikalauja laiko: Nors parduodant savo skelbimus tiesiogiai turi daug privalumų, tai ne panacėja. Pirmasis trūkumas šio pajamų gavimo galimybės yra laikas, kurį sugaišite. Daug laiko bus išnaudota optimizuojant svetainę, kad ji būtų tinkama skelbimų talpinimui, potencialių reklamuotojų radimui, derėjimuisi su jais, ir dirbant su administraciniais klausimais (pvz, atliekant mokėjimus, stebint statistiką, teikiant ataskaitas ir tt). 
  • Daug reikalavimų: parduodant reklamą tiesioginiai nėra taip paprasta, kaip uždirbti pinigus iš Google Adsense. Jums reikės turėti populiarų blogą, profesionaliai atrodantį dizainą, specialią programinę įrangą ir pan.

  • Nestabilumas: Nebent jūs sudarysite sandorius labai ilgam laikui, o tai mažai tikėtina, jūs turėsite nuolat ieškoti naujų reklamuotojų arba optimizuoti savo svetainę pritraukiant naujus kas mėnesį. Visai priešingai yra daugumoje reklamos tinklų, kur jums tereikia įkelti tam tikrą reklamos kodą, o visa kita padarys pati reklamos kompanija. Jei jūsų svetainė arba blogas yra tik hobis jums, tiesioginė reklama gali būti ne geriausias variantas.

 

Reikalavimai tiesioginei reklamai

  • Populiari svetainė: Prieš sudarant tiesioginės reklamos sandorius, jums reikės turėti didžiulį lankytojų srautą savo svetainei. Nėra stebuklingo skaičiaus, bet gera taisyklė būtų 1000 unikalių dienos lankytojų. Jei yra žemiau šio skaičiaus, turėtumėte sutelkti dėmesį į lankytojų srauto pagerinimą užuot ieškojus reklamuotojų. Kiti veiksniai, kaip Google Pagerank, RSS prenumeratoriai ir Alexa Rank taip pat gali padėti. Mažoms svetainėms taip pat gali būti suteikta galimybė parduoti tiesioginę reklamą, tačiau paprastai tam skiriamas laikas nepateisina rezultatų.
  • Aiškus dėmesio centras: Galbūt jūs turite populiariausią svetainę internete, bet jei jūs neturite labai aiškios nusistovėjusios nišos ir apibrėžtos auditorijos, reklamuotojams jūs nebūsite labai patrauklūs. Tai reiškia, kad reikia vengti 100 skirtingų temų vienoje svetainėje. Reklamuotojai nori pristatyti savo reklamos žinutę konkretiems žmonėms, kuo konkrečiau, tuo geriau.

  • Profesionaliai atrodantis dizainas: Jei planuojate monetizuoti savo svetainę per rėmėjus, jūs tikriausiai turėtumėte investuoti šiek tiek pinigų į profesionaliai atrodantį dizainą. Reklamuotojai visada asocijuoja savo produktą ar paslaugą su jūsų svetaine, tikrai nedaugelis norėtų būti reklamuojami neprofesionaliai atrodančioje svetainėje. 

  • Suteikite rėmėjams matomumą: Šis punktas yra susijęs su ankstesniuoju. Ne visi šablonai ir temos bus tinkami parduoti tiesioginei reklamai. Pageidautina turėti viziją  kokią reklamą norite parduoti -  468 × 60 antraščių, 125 × 125 banerių, tekstines nuorodas - ir sukurti savo svetainę pagal šiuos tikslus. Reklamuotojai nori matomumo, todėl piliekame jiems gerą vietą savo svetainėje. 

  • Programinė įranga: Tam, kad dirbti su skelbimais, daryti skydelių rotaciją ir sekti statistiką, jums reikės įdiegti AdServer arba tam tikrus įskiepius. Jums reikės praleisti šiek tiek laiko mokantis, kaip jį naudoti, tačiau jis siūlo beveik visas funkcijas, kurių jums gali prireikti. 

  • "Reklamuokis čia" puslapis: Labai svarbu turėti "Reklamuokis čia" puslapį. Šiame puslapyje jūs galite pateikti kai kurias detales apie svetainę, pavyzdžiui, publika, eismas ir kiti veiksniai, kurie gali būti potencialių reklamuotojų interesas. Antra, įsitikinkite, kad jūs turite tam tikrą nuorodą į tą puslapį kiek įmanoma arčiau tos zonos, kur bus rodomi skelbimai. 

  • Standartinis laiškas būsimiems reklamuotojams: Nors kai kurie reklamuotojai  susisieks su jumis perskaitę "Reklamuokis čia" puslapį, kai kurie tiesiogiai kreipsis į  jus. Tokiu atveju, yra gera idėja susikurti standartinį laišką susisiekimui su jais. Čia nėra "vienas dydis tinka visiems" sprendimo, bet jūs galite laikytis tam tikrų bendrų nuostatų:
    1. Prisistatykite ir trumpai paaiškinkite apie ką yra laiškas.
    2. Paaiškinkite, kodėl jūs nusprendėte kreiptis į juos ir ką jie įgytų sutikę reklamuotis.
    3. Pateikite išsamią informaciją apie savo svetainę (eismas, prenumeratoriai, tema, auditorija...)
    4. Išsamiai išdėstykite detales apie reklamos galimybes (vieta svetainėje, max reklamos skaičius, mėnesio kaina).
    Gavę šią informaciją reklamuotojai turėtų nuspręsti, ar jie yra suinteresuoti, ar ne. Jei jie atsakys, tada bus suderintos detales. Turėkite omenyje, kad visa informacija, kurią minėjau, turi būti pateikiama 2-3 pastraipose. Jei nusiūsite jiems ilgą rašinį, jie tiesiog atmes jus kaip patikimą. 

  • Priimti mokėjimus: Galbūt viskas yra puiku jūsų svetainėje, bet jei nesugebate priimti piniginių mokėjimų - arba, dar svarbiau, jei reklamuotojai negali sumokėti pakankamai greitai ir lengvai - jūs galų gale prarasite pasiūlymus. PayPal yra geriausias variantas čia, kad būtų galima atsiskaityti kreditinėmis kortelėmis.

2016 m. vasario 29 d., pirmadienis

Kur ieškoti nemokamų paveikslėlių blogui

patarimai blogeriams
Daugelis blogerių žino, kad negalima naudoti paveikslėlių tiesiog is google paieškos, bet nežino, kur galima rasti nemokamų legalių iliustracijų savo straipsniams bloge. Kai prieš keletą metų pradėjau savo blogerio karjerą, naudojau paprasčiausią google paiešką. Laimei, vėliau sužinojau, kad tai yra nelegalu ir prilygsta paveikslėlių kopijavimui, pažeidžia copyright įstatymą. 

Maniau, kad mano skaitytojams ir autoriams, iš kurių gal būt savinausi paveikslėlius, tai mažai rūpi. Bet žinojau, kad google svetainių vertinimo sistemai tai tikrai rūpi, todėl pradėjau ieškoti legalių, bet nemokamų paveikslėlių. Yra daugybė saitų, kurie mielai teikia šią funkciją, paminėsiu tik keletą, kuriais naudojuosi. Žinoma, jūs galite pirkti paveikslėlius, jie kainuoja ne tiek jau daug, bet iš patirties žinau, kad daugelis ieško nemokamų.


iStockphoto

iStockphoto ne tik pasiūlys daugybę paveikslėlių, bet taip pat turi partnerių referalinę programą. Verta pasižvalgyti po mokamų paveikslėlių galeriją, jei norite tikrai kvalifikuotos iliustracijos ir norite išsiskirti profesionalumu iš bendrosios blogerių masės. 

patarimai blogeriamsFree Images

Mano favoritas FreeImages. Jūs ne tik sutaupysite pinigėlių, bet gausite tikrai gerų nemokamų paveikslėlių. Saitas turi gal ir nelabai plačią pasiūlą, bet paveikslėlių kokybė yra pakankamai gera. Kita gera savybė yra kad jums nereikia užsiregistruoti, norint parsisiūsti paveikslėlį, nebent jūs norite specialaus formato paveikslėlio. 

Free Digital Photos 

Dar vienas saitas, siūlantis nemokamus paveikslėlius - freedigitalphotos. Galite pasirinkti nemokamus arba premium paveikslėlius. Tikrai neblogas pasirinkimas kiekvieno skoniui ir įvairiausios nišos svetainei. 


Pixabay

Pixabay yra mielai naudojamas daugelio blogerių. Šį paveikslėlių tinklalapį mėgsta siūlyti savo autoriams netgi svetainės, kurios dalijasi uždarbiu su kitais autoriais. Tai tikrai populiari paveikslėlių talpykla, deja, truputį skurdokas pasirinkimas kai kuriems raktiniams žodžiams.

 

2016 m. vasario 21 d., sekmadienis

Bloginimas yra nuolatinė mokymosi patirtis

feeds.feedburnerAš niekada netikėjau, kad aukštasis išsilavinimas pasako daug apie tai, kokios yra jūsų žinios, palyginus su tuo, kiek jūs galite išmokti ateityje. Na, pavyzdžiui, jūs gavote savo laipsnį IT srityje, bet juk IT pasaulis nuolat keičiasi. Ką mes išmokstame šiandien, tikriausiai bus jau nenaudinga po keletos trumpų metų. Esmė ta, kad turime išmokti mokytis nuolat. 

Bloginimas veikia lygiai taip pat. Manau, kad tai tiesa, nepriklausomai nuo jūsų galutinio tikslo. Jei bandote užsidirbti pinigų, naudojate dabar prieinamus metodus, bet tai yra akivaizdus dalykas, kad ateityje bus daugiau pinigų darymo būdų, kuriuos galėsite naudoti. Jei bloginimą pasirinkote kaip mokymo objektą, jūs nuolat ieškote naujos informacijos, kuria galėtumėte pasidalyti, tuo pačiu mokotės naujų dalykų. Net jei jūs rašote tiesiog istorijas, kurios gali pralinksminti žmones, jūs nuolat tobulinate savo rašymo ir pasakojimo stilių, kad žmonėms nebūtų nuobodu jus skaityti. 

Tai yra viena iš priežasčių, kodėl kai kurie blogeriai perdega. Jie pamiršta tai. Jie galvoja, kad turi neribotą kiekį turinio, kuris tiesiog laukia, kol išsilies iš jų smegenų ir jaučiasi ramūs, kai staiga pritrūsta minčių. 
nuolatinis mokymasis Žinoma, kartais atrodo, kad kai kurie blogeriai yra savo srities specialistai ir tiesiog maitins mus savo neįkainojamu žinių turiniu amžinai. Tai ne tiesa. Dauguma šių tinklaraštininkų diskutuoja naujas idėjas, dalinasi su mumis naujomis būsimomis temomis. Jie vadovaujasi gyvenimo patirtimi ir nevengia mokymosi. Net profesionaliausi blogeriai galiausiai pritrūktų turinio be nuolatinio mokymosi.

Tik nesijauskite labai patogiai, jei baigėte universitetą ir galvojate, kad jau viską mokate ir žinote. Mes mokomės visą gyvenimą. Ir tai taikoma visur:
Manote, kad esate geriausias savo sporto šakoje? Sustokite treniruotis ir kas nutiks?
Esate geriausias gydytojas savo klinikoje? Nagi, sustokite domėtis naujais atradimais ir mokytis taikyti juos savo praktikoje...
Esmė yra akivaizdi. Nemanykite, kad jūs jau pasiekėte sėkmę ir čia galite sustoti. Niekada nepasiekiame aukščiausio taško savo mokymesi. Ir visada mokomės iš savo patirties. Stebime kokie pranešimai yra įdomiausi, skaitomiausi mūsų lankytojų, o kurie yra visiškai ignoruojami? Kuris pranešimas pritraukia daugiausiai Google srauto, arba gauna daugiausiai Adsense paspaudimų? Tobulėjimui nėra ribų, jei sustosite - tiesiog pranyksite šitoje didžiulėje interneto platybėje...  

2016 m. vasario 13 d., šeštadienis

Blogų Plagiarizmas

feeds.feedburnerMes, tinklaraštininkai, paprastai didžiuojamės savo unikalumu ir kūrybiškumu. Mes skubame rašyti naujus pranešimus, kai matome kitus blogerius dedančius nuorodas į mūsų svetainę, džiaugiamės, kad mus mato ir skaito, nes tai reiškia, kad skaitytojai randa kažkokią vertę tame, ką mes darome.
Deja, ne visi, kurie skaito daro tai dėl teisėtų priežasčių. Kai kurie nesąžiningi asmenys, naršo po blogosferą tik tam, kad nugvelbtų kitų rašytą turinį ir patalpintų savo svetainėse, teigdami, kad tai jų nuosava rašliava. 
Ar turėtume jaustis pamaloninti? Galų gale, imitacija yra tam tikra meilikavimo forma, ar ne? Apskritai kalbant - ne, jūs žinoma nesate laimingas dėl turinio vagystės. Vagys nerodo jokios pagarbos jūsų rašymui, jie tik žiūri, kaip užsidirbti pinigų iš to. 

Kaip galima sustabdyti tokius plagiato atvejus?
Kai kurie blogeriai apsaugo savo svetaines slaptažodžiais, bet aš nerekomenduočiau to naudoti. Tai yra barjeras skaitytojams, kurie 99% yra sąžiningi ir neturi jokių blogų ketinimų.

Yra keletas plagiato trukdymų, bet ne sustabdymo būdų. Pavyzdžiui, jei esate techniškai pakankamai išmintingas suprasti serverio žurnalus, galite tiesiog uždrausti prieigą prie savo svetainės kai kuriems IP adresams, domenams, kuriuos įtariate pasisavinant jūsų turinį. Tačiau atkreipkite dėmesį, kad šitas būdas protingų vagišių vis dar gali būti apeinamas.

Kaip rasti vagišių svetaines?
Sugauti galima labai lengvai, įkėlus jūsų gana populiaraus teksto unikalią citatą į Google paieškos sistemą. Visi gauti resultatai, kuriuos gaunate Google, ir jei tai nėra iš jūsų blogo, - yra potencialios vagystės. Jei nerandate nieko per pirmąjį bandymą, pabandykite paieškoti su skirtingų pranešimaų skirtingais sakiniais, kol įsitikinsite, kad niekas jūsų neapvaginėja. 

Galima naudoti ir tam tikrus tinklalapius, kurie suteikia plagiato paieškos paslaugą:  CopyscapeSolidseotools, Smallseotools it kiti. Jie lengvai suras jums visas vagystes dar lengvesniu būdu.

Kaip elgtis, jei ką nors radote plagijuojant jūsų tekstus?

Pirmas dalykas, kurį reikia padaryti, tai bandyti susisiekti su plagijuotoju, prašant, kad jis panaikintų nuplagijuotą tekstą. Tai atrodo, pats mandagiausias būdas tvarkyti dalykus ir nesvarbu, kad plagijuotojai nenusipelno jūsų mandagumo. Jei negaunate teigiamo atsakymo, patartina tęsti su agresyvesniu požiūriu.

Yra keletas būdų, kaip pasiekti, kad plagijuotojai gautų atitinkamą atpildą. Pradžiai, jei plagijuojanti svetainė naudoja AdSense, galite pranešti ją  Google už "AdSense" sąlygų pažeidimą. Tas pats gali būti taikoma ir kitiems naudojamiems reklamos programų filialams. Jei jų sąskaita bus sustabdyta, jie neuždirbs pinigų iš ne savo, o kažkieno kito turinio.

Taip pat galima pranešti plagiato internetinio adreso svetainei - web host - apie jų neteisėtus veiksmus. Tiesiog įkelkite jų domeno vardą į Whois lookup ir gaukite svetainės kontaktinę informaciją. Jeigu web host imasi veiksmų, jūs galite pasiekti plagijuojančios svetainės visiško uždarymo.

Dienoraščiai, talpinami WordPress.com, taip pat gali būti raportuojami dėl plagiato.
 
Ar turėtume imtis teisinių veiksmų?
Autorinės teisės yra sudėtinga veikla pasauliniame plačiajame interneto tinkle, daugiausia dėl to kad vienos šalies įstatymai gali baigtis ties tos valstybės siena.  Tačiau jei tokios plagiato vagystės pridarė jums tikrai nepataisomos žalos, galbūt norėsite apsvarstyti ar imtis teisinių veiksmų. Tačiau vėlgi, retai padaroma labai daug žalos, todėl turbūt geriausia atsisakyti tokių ieškinių. Na, aš nesu teisės specialistė, tai tik mano asmeninė nuomonė, kad turėsite daugiau vargo nei naudos.  


Ar plagiatas nekenkia paieškos sistemų pateiktam tinklalapių eiliškumui ?
Taip, prieš keletą metų atsakymas galėjo būti taip. Tačiau laikai pasikeitė, paieškos sistemos patobulėjo ir plagiatų radimo srityje. Tikrai tikėtina, kad plagiato versija savo turiniu bus pripažinta kaip kopija. Jūs gausite savo originalumo kreditą, o nuplagijuoti tekstai bus pažymėti kaip galimas šlamštas, galiausiai bus nubausti arba išbraukti is paieškos sistemų visiškai.
Taigi, neplagijuokite ir kovokite su plagiatu. 

2016 m. vasario 5 d., penktadienis

Nuomonių blogai vs diskusijų blogai

feeds.feedburnerDaugelį blogų galime suskirstyti į dvi kategorijas: Nuomonių ir Diskusijų blogai. Kiekvienas jų turi savo privalumų, taip pat turime akivaizdžias hibridines versijas. Taigi, laikas pažvelgti, kuo jie skiriasi.

Nuomonių blogai: Nuomonių blogų rašytojai išreiškia savo nuomonę apie kažkokį subjektą. Jie pasirenka tam tkrą poziciją ir išreiškia ją kaip savo nuomonę, paaiškindami priežąstis kodėl taip mano. Ką galima pasiekti iš šios strategijos? Pirma, jūs galite sukurti tam tikrą konfliktą. Tai puikus būdas gauti žmonių atsiliepimus į jūsų pranešimus. Kai žmonėms stipriai rūpi jūsų aprašoma tema ir jie pritaria arba nepritaria jūsų požiūriui, jie skuba pateikti savo nuomonę apie tai.

Grįžtamasis ryšys gali ateiti pora skirtingų būdų. Diskusija gali rutuliotis  jūsų blogo komentaruose, arba  žmonės gali išreikšti  savo nuomonę savo pačių bloguose, įkeldami ten nuorodas į jūsų pranešimą.

Nuomonių dienoraščiai gali pridėti kitą interesų lygmenį taip pat. Išreiškiant savo asmeninę nuomonę apie vieną ar kitą subjektą mes turime puikią progą parodyti savo asmenybę - blogus su gerai išreikšta žmogaus asmenybe yra daug įdomiau skaityti nei bendros informacijos blogus. Juos gali būti smagiau rašyti taip pat. Jie suteikia daugiau erdvės kūrybiškumui.

Diskusijų blogai: Diskusijų dienoraščiai rašymo stiliumi yra linkę būti labai bendro pobūdžio ir informatyvūs. Kai diskusijos rašytojas turi savo nuomonę apie kažką, jis pradeda temą bendra apžvalga ir prašo pareikšti nuomonę visų skaitančiųjų, dažniausiai pasilikdamas savo asmeninę nuomonę sau arba tiesiog atsainiai nuleidžia ją nekonfrontaciniu būdu. Nauda - daugybė komentarų iš išorės. Jei prašote savo skaitytojų nuomonės -  jie dažniausiai ją ir pareikš.

Be to, diskusijų blogai neturi jaudintis, kad kažką įžeis. Jie tai palieka komentatoriams. Daugelis iš mano mėgstamų blogerių turi diskusijų blogus. Jūs pastebėsite, kad diskusijų blogeriai turi asmeninį neutralų požiūrį į daugumą dalykų.

Taigi, kokio tipo blogeris esate jūs? Kokį tipą labiau mėgstate? Ar jūs atvirai pareiškiate savo nuomonę ir jaučiate malonumą skaitydami kitų komentarus, kontrargumentuojate ir karštai ginčijatės, ar pasiliekate teisę išlikti neutralus  ir tegul jūsų skaitytojai diskutuoja apie jums rūpimus dalykus?

Abu blogų tipai turi tikrai perspektyvių galimybių. Kiekvienas metodas jau seniai įrodė, kad yra sėkmingas metodas, tačiau kiekvienas jų taip pat kreipiasi į skirtingą auditoriją

Nuomonių blogai gal būt pritraukia daugiau skaitytojų, kurie tiesiog skaito savo malonumui. Jie džiaugiasi ir pritaria jūsų mintims apie atitinkamą subjektą arba nekenčia to, ką rašote. Diskusijų blogai pritraukia daugiau informacinių skaitytojų, žmonės ieško dalykų, iš kurių galima pasimokyti.
Gal būt kažkas yra tiesiog laimingas "viduriukas"  tarp vieno ir kito, bet viena aišku - jūs turite mėgautis tuo, ką darote. Jūs negalite apsimesti vienu ar kitu, jei jums tai  išties netinka ir nepatinka, priešingu atveju jūsų nepasitenkinimas visvien prasiverš. Taigi, ženkite žingsnį atgal ir pažvelgti į savo rašymą. Pagalvokite, kuriuos pranešimus jums patiko rašyti labiausiai, ir persvarstykite savo tikslus. Kai jūs išsiaiškinsite, kas skatina jus rašyti, jūs atrasite savo slaptą varikliuką ir jūsų skaitytojai priims tai ir grįš vėl ir vėl.