2015 m. lapkričio 15 d., sekmadienis

Patvirtinkite savo tinklaraštį

feeds.feedburnerLabai svarbu patvirtinti savo svetainę, net jei ji dirba pakankamai gerai jums. priežąstis tam yra labai paprasta - jei jūsų svetainė turi HTML arba CSS klaidų, tai paveiks kiek klaidų jūsų svetainė parodys skirtingose naršyklėse.
Ne visos naršyklės ištaiso klaidas tuo pačiu būdu, tai reiškia, kad jūsų svetainė kai kuriems skaitytojams gali atrodyti iškraipyta, jei jie naudos kitą naršyklę, nei jūs naudojate. Be šios praktinės priežąsties, interneto standartai taip pat vaidina svarbų vaidmenį suderinamumo problemoms internete. Žemiau rasite tris žiniatinklio įrankius, kur galite patikrinti savo svetainę:

  • W3C Markup Validation: šis įrankis patvirtins jūsų HTML arba XHTML žymėjimą. Jūs galite naudoti URL tiesiogiai arba įkelkite failą.
  • W3C CSS Validation: ši paslauga patikrins jūsų CSS. Vėlgi, tai gali tiesiogiai nuskaityti jūsų svetainę arba įkelkite CSS failą.
  • Feed Validation: šis įrankis patvirtins visas RSS versijų kanalus, taip pat Atom Feeds. Tai užtikrins, kad skaitytojai neturės problemų gaudami jūsų kanalą.

2015 m. lapkričio 13 d., penktadienis

Tapkite geresniu blogeriu, sekdami ekspertų pavyzdžiu


feeds.feedburnerBūti ką tik iškeptu blogeriu yra nelengvas iššūkis. Jūs pradedate nuo nulio, be patirties, ir konkuruojate su blogeriais, kurie jau turi susikūrę autoritetą ir kompetenciją daugelį metų. Laimei, taip pat yra ir keletas esminių privalumų. Nesvarbu, kokio tipo dienoraštį norite kurti, šansai yra kad jau kažkas tai rašė prieš jus. Geriausi blogeriai praleido daugybę valandų tobulindami savo dienoraščius, darydami naujus bandymus ir klaidas. Kodėl gi nepasinaudoti šiuo jų sunkiu darbu, sekant jų pavyzdžiu?

Viena iš klaidų, kurią daugelis naujų blogerių daro yra tai, kad jie remiasi tuo, kas yra rašoma apie bloginimą. Yra daugybė informacijos apie tai, kaip sukurti sėkmingą dienoraštį, bet tik nedidelė dalis tinklaraštininkų atvirai dalinasi savo geriausiais metodais. Visada jums iškils konkretūs klausimai, į kuriuos jūs negalėsite rasti atsakymų. Veiksmai kalba garsiau už žodžius. Vietoj to, kad mokytis iš to, ką jie rašo, geriau sudijuokite ką jie daro.

Nepakanka tiesiog skaityti puikius dienoraščius, jums reikia ieškoti giliau su atidesnia akimi. Niekas, ką daro geriausi blogeriai, nėra atsitiktinumas. Kiekviena detalė, nuo blogo dizaino iki pranešimų dažnio yra kruopščiai ištobulinta.
Kad taptumėte geresniu blogeriu, jums reikia nustoti būti paprastu skaitytoju, bet reikia tapti bloginimo studentu. Atminkite, nė viena detalė nėra per maža jūsų dėmesiui atkreipti. Pabandykite suprasti, kodėl jie daro tai, ką jie daro, ir jūs priartėsite prie geriausių blogerių.

2015 m. lapkričio 8 d., sekmadienis

Bloginimo mitai

feeds.feedburner
Nepaisant milžiniško dienoraščių populiarumo visame internete, daugelis žmonių vis dar turi iškreiptą vaizdą, kad blogai yra nieko daugiau nei dienoraštis internete, kad blogai nėra patikimi, kad jūs negalite uždirbti pinigų iš blogo... Žemiau rasite 5 bendrus blogų mitus:


Mitas 1: Blogai yra būdas paaugliams dalintis savo asmenine patirtimi.
Žmonės nerūpi labiau nei jums pačiam jūsų katė, jūsų teta ar jūsų mokyklos nuotykiai, ir rimti blogeriai puikiai žino tai. Žinoma, blogai atsirado kaip interneto dienoraščiai, kur žmonės galėjo pasidalinti savo mintimis ir kasdiene veikla su draugais ir šeima. Bet tai buvo prieš penkerius metus!

Per šį laikotarpį dienoraščiai išsivystė į efektyvias turinio valdymo platformas. Šiandien mes turime profesionalių dienoraščių, konkuruojančių su laikraščiais ir žurnalais. Prie viso šito, daugelis korporacijų visame pasaulyje priima dienoraščius kaip rinkodaros priemonę santykiams su klientais kurti.



Mitas 2: Blogai yra nereikšmingas reiškinys, niekas jų neskaito.
Yra daug rinkos tyrimų, patvirtinančių, kad blogai jau gali būti laikomi pagrindiniu žmonių skaitomu šaltiniu. Beveik 32 milijonai amerikiečių reguliariai rašo dienoraščius. Tai didelis skaičius, ypač jei pridėsime visas kitas šalis, kuriose dienoraščiai yra lygiai taip pat populiarūs, kaip ir Jungtinėse Amerikos Valstijose.


Mitas 3: Jūs negalite uždirbti realių pinigų iš dienoraščių.
Daugybė blogerių visame pasaulyje jau uždirba šešių skaičių pajamas iš savo dienoraščių. Ir svarbiausia, kai kurie iš jų skiria ne daugiau kaip porą valandų kasdien savo dienoraščiams.

Na, o kaip dėl vidutinių blogerių? Keletas šimtų ar tukstancių dolerių į mėnesį yra taip pat neblogas siekis ir pasiekimas, ar ne?

Mitas 4: Kodėl turėtumėte rašyti dienoraštį, kai galite sukurti normalią svetainę?
Dienoraščiai turi daug privalumų lyginant su tradicinėmis svetainėmis, ypač jei turite nuolat atnaujinamą turinį. Pavyzdžiui, labai paprasta tvarkyti informaciją chronologiškai dienoraščiuose ir paieškos sistemos mėgsta šį struktūros tipą.


Jei šito nepakanka, dienoraščiai taip pat palengvina vartotojų bendravimą, o tai reiškia, kad jie yra labai veiksminga platforma kurti bendruomenes.

Mitas 5: Dienoraštis yra tik kaprizas, kuris greitai praeis.

Daugelis žmonių teigia, kad anksčiau ar vėliau dienoraščiai tiesiog mirs, kad dauguma jų yra neaktyvūs ir pan. Bet tiesa yra ta, kad blogų augimas vis dar egzistuoja.

Kasdien yra sukuriama apie 120 000 naujų dienoraščių. Toliau, 22 dienoraščiai yra tarp 100 geriausių ir populiariausių žiniasklaidos svetainių internete. Dienoraščiai sudaro kertinį akmenį internete, ir nėra jokio ženklo, kad tai pasikeis artimiausioje ateityje.

2015 m. lapkričio 3 d., antradienis

Bloginimas ir produktyvumas

feeds.feedburnerKokia jūsų produktyvumo paslaptis? Nors yra daug produktyvumo aspektų, noriu  daugiausia dėmesio skirti specialiai blogams. Norint tapti labiau našiu blogeriu reikia suprasti, kur jūs sukuriate vertę savo dienoraštyje. Kai kurie žmonės sukuria vertę per dizainą, kiti per tinklus...Tačiau dauguma kuria vertę per turinį. Tai reiškia, kad skaitytojai ateina į jūsų dienoraštį, nes jie nori informacijos, kurią jūs ten skelbiate, nes jie gali naudoti šią informaciją. Klausimas tada tampa: kaip mes galime sukurti labiau originalų ir kokybišką turinį?
Asmeniškai man labai padeda, kai aš atjungiu visus kitus darbus internete. Tai yra, kai aš uždarau Firefox, elektroninį paštą, skype programinę įrangą ir visa kita, kas gali atitraukti mano mintis nuo naujo straipsnio rašymo. Įdomiausia yra tai, kad aš tai atradau visai atsitiktinai, kai netikėtai dingo internetas porai valandų. Tada aš parašiau vienus iš geriausių pranešimų savo blogams. 
Manau, kad kiekvienas blogeris turi savo paslapčių, kaip jis kuria vertę ir kur slepiasi jo našumo sėkmė. 


2015 m. spalio 31 d., šeštadienis

Reklama, įterpta į tekstą

feeds.feedburnerGal tai šiek tiek ir polemiška tema, nes daug blogerių savo tinklaraščiuose naudoja  tokius reklamos tinklus, kurie įterpia savo nuorodas į tinklaraščių tekstą. Tai tokie tinklai kaip  Vibrant Media ar Kontera. Nuorodos dedamos viduje jūsų teksto ir jos ateina su dvigubu pabraukimu, atskiriant šias nuorodas nuo įprastų nuorodų. Kai vartotojas užveda pelę virš tokios nuorodos, iššoka reklama. Jeigu vartotojas spusteli tokią nuorodą, svetainės savininkas uždirba šiek tiek pinigų.

Iš pirmo žvilgsnio šis reklamos būdas yra geras būdas blogeriams generuoti šiek tiek pinigų iš savo interneto svetainės. Tuomet kodėl jums reikėtų likti nuošalyje nuo tokio tipo reklmos? Paprasta, nes tai yra viena iš labiausiai nepageidaujamų reklamos formų ir ji taip pat prieštarauja interneto naudojimo principams. Turėtumėte dukart pagalvoti prieš prasidedant su įterpta į tekstą reklama, nes ji priverčia skaitytoją prieš jo valia atidaryti nuorodas.

Tai nėra jokia staigmena, tiesiog faktas, kad beveik jokia pasaulinė didžiausio srauto svetainė nenaudoja šio reklamos metodo. Žinoma, jei esate smulkus blogeris, tai galėtų atnešti šiek tiek papildomų pinigų, tačiau ar esate pasirengę paaukoti savo skaitytojų pasitikėjimą dėl trupučio pinigų? Sunku atgauti patikimumą atgal, jei jūs jį praradote.

Kitas aspektas yra tai, kad šitie, įterpti į tekstą skelbimai, nesukuria labai daug pinigų.

Asmeniškai man tokia reklama atrodo erzinanti. Daug interneto vartotojų, kurie nėra susipažinę su šia reklamos rūšimi, linkę manyti, kad tie dvigubai pabrėžti žodžiai yra tik normalios nuorodos. Tada jie pamato iššokusią reklamą ir tai juos supainioja.

Be to, aš noriu skaityti turinį ramiai, be tokio blaškymo kaip iššokantis reklamos langas, jei aš netyčia paliesčiau savo pele tokią nuorodą.

2015 m. spalio 23 d., penktadienis

Blogo optimizavimas


feeds.feedburner
Ar manote, kad jūsų dienoraštis gali būti optimizuotas tam, kad pasiektumėte geresnių rezultatų? Jums atrodo, kad turinys pakankamai geras, bet kažkaip skaitytojai neranda jūsų blogo?

Kai aš naršau blogus, as randu daug puikių rašytojų, kurie negauna pelnyto dėmesio (na, jei galime išmatuoti dėmesį skaitytojų srautu, RSS prenumerata arba rėmėjais). Turinys yra puikus, bet kiti aspektai galėtų būti patobulinti. Kartais dizainas yra prastas, reklama netinkamuose taškuose arba visai nėra paieškos sistemų optimizavimo.


Daugelis dienoraščių turi potencialą, bet neišnaudoja privalumų. Norint tinkamai išnaudoti tinklaraščio potencialą, reikia atkreipti dėmesį į:

  • Blogo dizainas (visualiniai aspektai).
  • Dienoraščio išdėstymas (kur patalpinti mygtukus, skydelius, RSS prenumeratą ir t.t).
  • Paieškos sistemų optimizavimas.
  • Reklamos technika.
  • Bloginimo strategija.
  • Monetizavimas.

2015 m. spalio 8 d., ketvirtadienis

Atnaujinkite senesnius pranešimus

feeds.feedburnerDauguma blogerių parašo pranešimą ir užmiršta apie jį. Tai yra klaida. Senesnių pranešimų atnaujinimas gali padidinti skaitytojų srautą ir pagerinti paieškos eiliškumą.

Kiekvieną kartą, kai rašote naują pranešimą su panašia ar papildoma informacija, turėtumėte atnaujinti ir senesnius pranešimus su panašiu turiniu. Galima redaguoti pridedant pranešimo apačioje eilutę: "Daugiau apie tai galite skaityti...". Ši nuoroda sukurs daugiau puslapių peržiūrų iš žmonių, kurie skaito pranešimus iš jūsų archyvo.

Galite ne tik pridėti nuorodas į naujesnius pranešimus, bet taip pat atnaujinti senesnius pranešimus su nauju turiniu. Tarkime, yra keletas naujų įvykių atitinkama tema, apie kurią rašėte prieš porą mėnesių - tiesiog pridėkite atnaujinimą atskirame skirsnyje apie tuos pakeitimus.

Pranešimų atnaujinimo praktika gali taip pat pagerinti paieškos eiliškumą, nes Google myli svetaines, kurios yra nuolat atnaujinamos. Taigi, nepamirškite savo pranešimų archyve, neleiskite jiems būti pamirštiems skaitytojų.